Mens. agtige smerter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Anonym trådstarter

Hej Alle

Kan se I er så gode til at give hinanden råd og vejledning herinde, så håber I også kan hjælpe mig?

Har en masse niven i begge sider i underlivet, og nogle gange også ind midt på ligesom mens. agtige smerter. Men der skulle meget gerne gå 10 dage endnu inden forventet mens (og min mens er som regel meget præcis). Er der nogle af jer dejlige kloge mennesker ude bag skærmen, som måske har en idé om hvad det kunne være?

MVH fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hej Alle

Kan se I er så gode til at give hinanden råd og vejledning herinde, så håber I også kan hjælpe mig?

Har en masse niven i begge sider i underlivet, og nogle gange også ind midt på ligesom mens. agtige smerter. Men der skulle meget gerne gå 10 dage endnu inden forventet mens (og min mens er som regel meget præcis). Er der nogle af jer dejlige kloge mennesker ude bag skærmen, som måske har en idé om hvad det kunne være?

MVH fra mig

hvis der er så lang tid til mens, kunne de evt være ægløsning. nogle kan mærke når de har ægløsning

Anmeld

1. december 2010

Anonym trådstarter

Ja men skulle jeg bare have haft i sidste uge nemlig ?

Anmeld

1. december 2010

Frk.Munk

Det kan også være det befrugtede æg der er ved at sætte sig fast? Har du prøvet og tage en g-test? nogle kan jo teste positivt allerede tideligt

for dig

Anmeld

1. december 2010

paprika

SommerBlomst skriver:

Det kan også være det befrugtede æg der er ved at sætte sig fast? Har du prøvet og tage en g-test? nogle kan jo teste positivt allerede tideligt

for dig

krydser for at du er gravid 

Anmeld

1. december 2010

***S***

Anonym skriver:

Hej Alle

MVH fra mig

Hmm det kunne godt tyde op ÆL.. Jeg kan mærke min ÆL og det er mens ligne smerter... Og oppustet..

Men som en anden skriver kan det os være ægget der sætter sig fast!!

for dig!!

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

SommerBlomst skriver:

for dig

Nej det har jeg ikke, men det kunne da godt ske at jeg skulle gøre det Hehe tak hvor er du sød

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

Tak for svarene og de krydsede fingre Jeg prøver at tage en test og ser hvad der sker

Anmeld

2. december 2010

lykke mus

jeg  har prøved det før men min mens kom også 10 dage for tidligt:\'( så måske det er mensen der er på vej desværre men prøv at tage en test

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

øv håber godt nok ikke det er det, mit mens er meget regelmæssig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.