Lidt klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Anonym trådstarter

Hejsa Piger

Håber I kan hjælpe mig. Er lidt i tvivl mhs. til udflåd i forbindelse med æl. Igår oplevede noget meget tykt hvidt udflåd, det lugtede ikke, men det var kun lige en enkelt gang det var der, ellers har der ikke været noget. Tænkte om det har noget at gøre med æl eller noget at gøre med at ægget evt. sætter sig fast efter befrugtning?

Jeg har aldrig nogensinde oplevet det før, så blev lidt paf over det.

Håber virkelig der er nogle som kan hjælpe mig..

Mange krammer herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Anonym trådstarter

Er der slet ingen som kan hjælpe mig???

Anmeld

1. december 2010

Chewy

Anonym skriver:

Hejsa Piger

Håber I kan hjælpe mig. Er lidt i tvivl mhs. til udflåd i forbindelse med æl. Igår oplevede noget meget tykt hvidt udflåd, det lugtede ikke, men det var kun lige en enkelt gang det var der, ellers har der ikke været noget. Tænkte om det har noget at gøre med æl eller noget at gøre med at ægget evt. sætter sig fast efter befrugtning?

Jeg har aldrig nogensinde oplevet det før, så blev lidt paf over det.

Håber virkelig der er nogle som kan hjælpe mig..

Mange krammer herfra.

Jeg har hvidt udflåd her efter, jeg er blevet gravid. Har jeg ellers ikke haft. Ved ÆL skal det være gennemsigtigt/slimet, men måske det er fordi du er gravid??

Anmeld

1. december 2010

LouiseNielsen

Jo det kan jeg...

Når jeg har ægløsning bliver mit udflåd lidt ala æggehvide. Slimet ig gennemsigtig....

Det er en af de tegn der er på ægløsning. Også oplever mange kvinder (inklusiv mig selv) at man bliver meget tændt i ægløsnings perioden...

Håber du ku bruge det til noget...

Kram

Anmeld

1. december 2010

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Jeg har hvidt udflåd her efter, jeg er blevet gravid. Har jeg ellers ikke haft. Ved ÆL skal det være gennemsigtigt/slimet, men måske det er fordi du er gravid??

Okay, det er nemlig meget tykt og hvidt (som sneen) så det er ikk gennemsigtigt (undskyld det er lidt klamt ) men det var kun igår at det var der... Ville da være dejligt hvis det var pga. graviditet, havde æl i fredags (ifølge libresses mens kalender)

Anmeld

1. december 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

Jo det kan jeg...

Når jeg har ægløsning bliver mit udflåd lidt ala æggehvide. Slimet ig gennemsigtig....

Det er en af de tegn der er på ægløsning. Også oplever mange kvinder (inklusiv mig selv) at man bliver meget tændt i ægløsnings perioden...

Håber du ku bruge det til noget...

Kram

Det har jeg nemlig også læst, men det var bare overhovedet ikk gennemsigtigt... Det var helt krid hvidt (som sneen) og mega tykt...

Men mange tak for dit svar

Anmeld

1. december 2010

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.