så brast drømmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. december 2010

lille83

ja, så sluttede det nok desværre igen. var til scanning idag og hun kunne ikke finde noget hjerteblink det lille pus var godt nok vokset, men hun ledte LÆNGE efter et fint blink men fandt aldrig  noget. så nu står den på et par blodprøver de næste dage og en scanninng på tirsdag. håber bare så meget den er der, kan ikke bærer at miste igen-og så i 10.uge.. øv øv hvor er det trættende, sikke en "gave" til manden på vores 8 års dag idag.

til snefnug i novenber: jeg er fra østsjælland

kram en trist lille..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

MetteMe

lille83 skriver:

ja, så sluttede det nok desværre igen. var til scanning idag og hun kunne ikke finde noget hjerteblink det lille pus var godt nok vokset, men hun ledte LÆNGE efter et fint blink men fandt aldrig  noget. så nu står den på et par blodprøver de næste dage og en scanninng på tirsdag. håber bare så meget den er der, kan ikke bærer at miste igen-og så i 10.uge.. øv øv hvor er det trættende, sikke en "gave" til manden på vores 8 års dag idag.

kram en trist lille..

Øv øv altså

for dig! Tænk positivt selvom det er svært.... Håber at det ikke er hvad det ser ud til.

herfra

Anmeld

1. december 2010

Leonora

lille83 skriver:

kram en trist lille..

Øv din stakkel....det er fandme ik fair....

Håber I kan trøste hinanden og I må bare tænke at den lille ik  har været frisk...I skal nok få en rask og dejlig bebs på et andet tidspunkt..

Mange tanker fra mig

Anmeld

7. december 2010

FamilienSørensen

lille83 skriver:

kram en trist lille..

Ej det er jeg så forfærdelig ked af. Jeg ved ikke om det betyder noget for dig at få det at vide fra en komplet fremmed, men jeg synes det er synd for dig. Det du oplever nu, er det mest forfærdelige en kvinde kan udsættes for. :\'(

Jeg er utrolig glad for at du har din mand til at støtte dig, og han har dig. Sammen vil I komme igennem det, og jeg håber I på et tidspunkt bliver klar til at prøve igen.

Og når der så endelig er gode nyheder i jeres husstand igen, ønsker jeg jer alt held og lykke.

MVH Kusuma 9+6

Anmeld

7. december 2010

lille83

tak alle i dejlige piger...

det er fantastisk at nogle fremmede kan være kede af det på ens vegne, man føler at man ikke er helt alene om det. ville bare lige sige 1000 tak, i har været en stor støtte at vide man ikke er alene.

vi prøver at komme videre, efter udskrabning i lørdags, og håber det snart vil lykkes for os, men først tror jeg vi tager den med ro lidt endnu. min psyke og ikke mindst krop trænger til ro. det er jo trods alt 4. gang siden maj i år. desuden vil lægerne endelig prøve at undersøge hvorfor det bliver ved med at gå galt.

jeg ønsker alle en rigtig dejlig graviditet og håber jeg snart kommer med igen. og en god jul

kæmpe kram til alle.

Anmeld

8. december 2010

MetteMe

lille83 skriver:

det er fantastisk at nogle fremmede kan være kede af det på ens vegne, man føler at man ikke er helt alene om det. ville bare lige sige 1000 tak, i har været en stor støtte at vide man ikke er alene.

vi prøver at komme videre, efter udskrabning i lørdags, og håber det snart vil lykkes for os, men først tror jeg vi tager den med ro lidt endnu. min psyke og ikke mindst krop trænger til ro. det er jo trods alt 4. gang siden maj i år. desuden vil lægerne endelig prøve at undersøge hvorfor det bliver ved med at gå galt.

jeg ønsker alle en rigtig dejlig graviditet og håber jeg snart kommer med igen. og en god jul

kæmpe kram til alle.

Du har alt den sympati og medfølelse overhoved mulig herfra. Jeg har ikke selv prøvet det, men kan forestille mig at det du gennemgår, ikke er nemt...

Ønsker dig en rigtig god jul alligevel og håber du kommer hurtigt ovenpå igen(både psykisk og fysisk).

Kæmpe 

Anmeld

8. december 2010

MetteMe

lille83 skriver:

kæmpe kram til alle.

Du har alt den sympati og medfølelse overhoved mulig herfra. Jeg har ikke selv prøvet det, men kan forestille mig at det du gennemgår, ikke er nemt...

Ønsker dig en rigtig god jul alligevel og håber du kommer hurtigt ovenpå igen(både psykisk og fysisk).

Kæmpe 

Anmeld

9. december 2010

Line Højdal

Jeg er godt nok ikke fra denne kvartals-gruppe, men ville ikke forlade tråden uden at sende dig en varm hilsen!

Jeg håber inderligt at det vil lykkes for jer i det nye år og at passer godt på hinanden og kommer ovenpå så hurtigt at i kan have en rigtig dejlig og glædelig jul

og mange varme tanker, Line

Anmeld

17. december 2010

Blyb

lille83 skriver:

kram en trist lille..

Kære lille83

Jeg er utrolig ked af at høre du igen har mistet. Det er forfærdeligt! Jeg håber du har en god støtte omkring dig, for det er da bestemt det man har brug for i denne svære tid. Får du talt med nogen omkring det?

Er du blevet tilbudt en udredning? Jeg har selv mistet 3 gange inden for det sidste års tid og er nu gravid for 4. gang.

Det kunne være interessant at følge andre der er ude for det samme som en selv.

Jeg ved ikke nøjagtig hvor langt henne jeg er pt. men skal til scanning på mandag. Er selvfølgelig meget spændt også denne gang og bliver nødt til at tro på den er der, men samtidig tør jeg heller ikke glæde mig endnu.

Du må meget gerne skrive til mig, hvid du har overskud til det.

fra Blyb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.