så blev det ski min tur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Moar2011

michelledam skriver:

hehe ja det gjorde min også.. det er så fantastisk...

at se min kærestes glæde + min egen . er det hele værd ..  - så glemte jeg helt de 3 hård mdr. heh .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Mother-love

ulleby skriver:

Stort tillyke med den flotte scanning 

Og de var helt sikre på der ikke var 2

mange tak.. ja hehe der var kun en... så jeg har bare lette runde former hihihih

Anmeld

1. december 2010

Mother-love

Babyklar skriver:

at se min kærestes glæde + min egen . er det hele værd ..  - så glemte jeg helt de 3 hård mdr. heh .

ja det hele vejer lidt op.. synes også de første 3 måneder her har været lidt hårde.. har været meget ramt at kvalme og opkast..

er det stadig lidt men ingenting i forhold til hvad det har været hehe

Anmeld

1. december 2010

Moar2011

ja det hele vejer lidt op.. synes også de første 3 måneder her har været lidt hårde.. har været meget ramt at kvalme og opkast..

er det stadig lidt men ingenting i forhold til hvad det har været hehe

fra uge 6 til uge 12 var jeg hårdt ramt af opkast og kvalme . - men har intet nu

Anmeld

1. december 2010

ulleby

michelledam skriver:

mange tak.. ja hehe der var kun en... så jeg har bare lette runde former hihihih

Og hvad så - man har som kvinde en gang i sit liv lov til at se ud som man vil og efter hvad man indtager og har lyst til at indtage - og det er når mane r gravid (medmindre man er ligeglad resten af tiden) Så derfor nyd det - og lad de andre tænke hvad de vil

Jeg syntes du ser brand godt ud!

Anmeld

1. december 2010

Mother-love

Babyklar skriver:

fra uge 6 til uge 12 var jeg hårdt ramt af opkast og kvalme . - men har intet nu

hvor langt er du henne nu da?

Anmeld

1. december 2010

Mother-love

ulleby skriver:

Og hvad så - man har som kvinde en gang i sit liv lov til at se ud som man vil og efter hvad man indtager og har lyst til at indtage - og det er når mane r gravid (medmindre man er ligeglad resten af tiden) Så derfor nyd det - og lad de andre tænke hvad de vil

Jeg syntes du ser brand godt ud!

hehe ja det er også fantastisk. men det er egentlig ikke fordi jeg spiser eller har lyst til fed mad, slik eller lign.. og jeg spise en smugle mindre efter jeg er blevet gravid end jeg gjorde før..

Anmeld

1. december 2010

ulleby

michelledam skriver:

hehe ja det er også fantastisk. men det er egentlig ikke fordi jeg spiser eller har lyst til fed mad, slik eller lign.. og jeg spise en smugle mindre efter jeg er blevet gravid end jeg gjorde før..

Ja ja vent du nu bare

Anmeld

2. december 2010

Moar2011

michelledam skriver:

hvor langt er du henne nu da?

Jeg er 14+1 idag .

Anmeld

2. december 2010

Mother-love

Babyklar skriver:

Jeg er 14+1 idag .

okay min kvalme er så småt begyndt at aftage men håber da når jeg når til uge 14 at den er helt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.