Julegave til manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Kaufie

Hvad giver I jeres mænd i julegave??

Jeg er lidt idéforladt - og regner nok ikke lige med at komme afsted på juleshopping alene, så skal snart have fundet gaven til Claus.....

Han ønsker sig kun værktøj eller dingenoter til computer - og dét har han sgi bedre styr på selv - jeg har to gange forsøgt mig med et ur, men de er blevet byttet efterfølgende....... Tøj trænger han ikke til - og han mener jo alligevel alt kommer på tilbud i januar....

Jeg tænker at foreslå vi køber en seng til hinanden - men jeg synes alligevel der skal noget under træet....

Eller måske noget oplevelses-halløj....... 

Hvad køber I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Lise

SKAL han også ha' julegaver???

Det tror jeg ik det kan blive til, nu vi skal bruge penge på en ny bærbar til mig - og jeg har jo også fødselsdag inden jul...

Uden pis - tror ikke vi giver hinanden julegaver i år. Måske giver vi hinanden en tilbygning, han kan bruge 2011 til at bygge den i, hvis kommunen giver os lov. Eller en ny skjorte.

Anmeld

1. december 2010

Lise

Vi havde talt om at give hinanden billetter til Skanderborg Festival næste år, men det får han jo ikke tid til nu han skal lave tilbygning.

Anmeld

1. december 2010

Marco2

Havent got a clue - at all …

Måske bestemmer vi os for at gi' os selv en samlet større gave.

Men synes nu at der i år skal være et eller andet til ham under træet fra mig af. Men aner simpelthen ikke hvad det skal være. 

Han ønsker sig en cykel, men det er nok lige i overkanten …

Ag

Anmeld

1. december 2010

Susan1978

kaufie er det ikke nok han får en baby

Anmeld

1. december 2010

Kaufie

Susan1978 skriver:

kaufie er det ikke nok han får en baby

..........Det kan der være noget om........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.