Hvad skal vi have med på skovtur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.868 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. august 2008

Mary

På søndag skal vi fejre min fødselsdag, og hvis vejret tillader det tager vi hele familien med på skovtur! Men hvad skal vi dog tage med?
Helt sikkert vil jeg lave kartoffelsalat og frikadeller(græske og almindelige), måske pastasalat? Noget lækkert hjemmebagt brød.... Så også lige jeres tråd med pizzasnegle, mums det lyder lækkert, og så derfra er jeg fortabt. Der må gerne være et lækkert udvalg af mad så der er lidt for alle ;)

Senere tager vi så hjem og spiser lagkage og alt det der, smiler.

Håber der sidder nogle med nogle gode idéer!
Maria - der snart kan fejre 26 års fødselsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

MorCamilla

Sikke en god ide med skovtur, det er altid så hyggeligt... :)
Hvad med evt pølsehorn?? Synes at det lyder rigtig lækkert det I skal have...:D Så kan ikke lige komme på andet pt..

Knus fra Camilla.

Anmeld

27. august 2008

Jordbærpigen

Jeg vil foreslå fx. pølsehorn, et godt hjemmebagt brød som man kan sidde og brække af og dyppe i fx. pesto, hummus eller andet lækkert dip. Grissini til samme formål. Lækre små sandwiches fx. i trekanter. Lækre spyd med forskellige frugter/grøntsager på (især til børnene), pita med friskt fyld osv. Mulighederne er mange:D

Anmeld

27. august 2008

Nadi

Ej hvor lyder det hyggeligt :D

Hva med noget lækkert frugt? Bulgursalat? Lakseroulade med spinatfyld? Pandekager? Kyllinge/skinke/tun/kalkun eller alm salat med en lækker dressing til?

Håber I får en rigtig hyggelig dag med masser af dejlig mad :)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.