Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser,
Til afhentning i Brøndby, har jeg følgende:
- En pakke GraVitamin, med 111 piller i. Udløber 01-2012.
- En pakke HemoJern, med 68 piller i. Udløber 12-2011.
:-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sismofutten skriver: Hej tøser, Til afhentning i Brøndby, har jeg følgende: - En pakke GraVitamin, med 111 piller i. Udløber 01-2012. - En pakke HemoJern, med 68 piller i. Udløber 12-2011. :-)
Hvad skal du have for gravitamin hvis de skal sendes?
Det kan vel ikke blive al verden i porto, så du kan da få en lille julegave fra mig, hvis du vil :-)
Kan måske komme på posthuset i aften, hvis det er?!
Er de væk - begge dele? For ellers er jeg meget interesseret og vil selvfølgelig betale portoen...
sismofutten skriver: Det kan vel ikke blive al verden i porto, så du kan da få en lille julegave fra mig, hvis du vil :-) Kan måske komme på posthuset i aften, hvis det er?!
Åh det er da bare så sødt af dig.
Kunne bare være fantastisk. Tror porto ligger på max 10 kr..
CamiRon skriver: Er de væk - begge dele? For ellers er jeg meget interesseret og vil selvfølgelig betale portoen...
isimaven skriver: Jeg har 62 piller gravitamin til dig hvis det er og portoen er vel som sagt ikke stor så den vil jeg også gerne give som julegave til dig send mig din adresse så smutter jeg på posten i morgen formiddag
Jeg har 62 piller gravitamin til dig hvis det er og portoen er vel som sagt ikke stor så den vil jeg også gerne give som julegave til dig send mig din adresse så smutter jeg på posten i morgen formiddag
Sender dig lige en pb.
De er desværre væk..
linselouise skriver: er meget interesseret i hemojrn, hvad skal de koste at sende?
er meget interesseret i hemojrn, hvad skal de koste at sende?
De er desværre væk.. Beklager..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128