Termostøvler..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Grundet Malou selma`s vinterstøvler jo ikke holdte tæt har jeg i dag købt termostøvler til hende. Hun havde haft dem på i 1 time da de kom af, fødderne var IKKE kolde eller våde. Juhu.

Jeg købte dem i Bilka til sølle 95 kr. De er ikke tunge, med for i og så fås de i 3 forskellige farver(grå, lilla og sort!)

Hilsen Sofie som er meget glad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Jules

DatterMalou skriver:

Grundet Malou selma`s vinterstøvler jo ikke holdte tæt har jeg i dag købt termostøvler til hende. Hun havde haft dem på i 1 time da de kom af, fødderne var IKKE kolde eller våde. Juhu.

Jeg købte dem i Bilka til sølle 95 kr. De er ikke tunge, med for i og så fås de i 3 forskellige farver(grå, lilla og sort!)

Hilsen Sofie som er meget glad.

Dem har Viktor også :) Vi er os super glade for dem!

Anmeld

14. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Jules skriver:

Dem har Viktor også Vi er os super glade for dem!

Jeg er bare sindsygt overrasket over hvor gode de er. Selv i det her isvejr er hendes fødder varme. Det er helt vildt. Dem skal vi have igen til næste år.

Anmeld

14. december 2010

Jules

DatterMalou skriver:

Jeg er bare sindsygt overrasket over hvor gode de er. Selv i det her isvejr er hendes fødder varme. Det er helt vildt. Dem skal vi have igen til næste år.

Det tror jeg bestemt også vi skal.... :) Det er virkelig meget man får for pengene....

Anmeld

14. december 2010

Tdittmann

vi har dem også til vores Camilla som nu er 6 år og hun har aldrig våde eller kolde fødder.

Vi har haft termostøvler fra Bilka de sidste 2-3 vintre

Anmeld

14. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Jules skriver:

Det tror jeg bestemt også vi skal.... Det er virkelig meget man får for pengene....

Hehe ja. De er godt nok ikke så pæne men et eller andet sted er jeg faktisk ligeglad, bare hun holder varmen.

Anmeld

14. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Tdittmann skriver:

vi har dem også til vores Camilla som nu er 6 år og hun har aldrig våde eller kolde fødder.

Vi har haft termostøvler fra Bilka de sidste 2-3 vintre

Der vælger jeg helt sikkert også og købe hendes støvler fremover.

Anmeld

14. december 2010

Malthes mor

Var det dig, som for et stykke tid siden, blev anbefalet at komme din lille piges små fødder i plastik-poser og derefter i støvlerne, så hun ikke fik våde tær?

Hvis det er så har jeg tit tænkt på, om hvad du mon endte med at gøre. og hvor er jeg glad for at hører, at du ikke fuldte det helt åndsvage råd om poser på fødderne

Varme, tøre fødder - det er hvad vores børn fortjener.

Glædelig jul 

Anmeld

14. december 2010

Tdittmann

Malthes mor skriver:

Var det dig, som for et stykke tid siden, blev anbefalet at komme din lille piges små fødder i plastik-poser og derefter i støvlerne, så hun ikke fik våde tær?

Hvis det er så har jeg tit tænkt på, om hvad du mon endte med at gøre. og hvor er jeg glad for at hører, at du ikke fuldte det helt åndsvage råd om poser på fødderne

Glædelig jul 

nej det var det ikke - havde heller aldrig gjort det

Anmeld

14. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Malthes mor skriver:

Glædelig jul 

Haha ja det er mig.

En ting skal du vide, godt nok kender vi ikke hinanden, men jeg kan med SIKKERHED fortælle dig at jeg ALDRIG ville putte hendes fødder i pose og derefter i hendes støvler.. Nu er indlæget jo ved og være 15-16 dage gammelt, men så vidt jeg husker købte jeg dem dagen efter det vi skrev sammen.

Glædelig jul til dig også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.