Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Ja det er helt vildt... Ude i Ikast er der noget der hedder Klædeskabet og Factory Outlet... Billigt tøj til ingen penge til hele familien...
Ja det er helt vildt...
Ude i Ikast er der noget der hedder Klædeskabet og Factory Outlet... Billigt tøj til ingen penge til hele familien...
Åh fedt..Godt jeg ikke bor der
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Åh fedt..Godt jeg ikke bor der
Jeg har heller ikke været derude endnu... Det er for farligt...
MoarJ skriver: Jeg har heller ikke været derude endnu... Det er for farligt...
Tror jeg også
Nu vi er igang, så er der jo også Fabric inde i byen! Outlet vedr. alt slags tøj
Der ligger også en Sport Outlet i Odder - som TS siger: det kan klart anbefales. 50% på alt!!
Dinna88 skriver: Nu vi er igang, så er der jo også Fabric inde i byen! Outlet vedr. alt slags tøj
Oh yeah!
har ikke været derinde endnu.Skal heller ikke lige denne måned, har ikke penge til det:dså det er AAAALT for farligtMen godt køb
Kruse90 skriver: har ikke været derinde endnu.Skal heller ikke lige denne måned, har ikke penge til det:dså det er AAAALT for farligtMen godt køb
Ja så er det vist for farligt!
Laulund87 skriver: Nogle der bor i Randers området?? For så vil jeg virkelig anbefale jer at smutte ud i den nye Sport Outlet! Jeg købte et Hummel træningssæt og en Puma t-shirt, pris: 375 kr Alt er halv pris!
Nogle der bor i Randers området??
For så vil jeg virkelig anbefale jer at smutte ud i den nye Sport Outlet!
Jeg købte et Hummel træningssæt og en Puma t-shirt, pris: 375 kr
Alt er halv pris!
Hvor ligger det henne???
Er det nemt at finde fra motorvejen??
9510 skriver: Hvor ligger det henne??? Er det nemt at finde fra motorvejen??
Det ligger overfor Biva ude ved Centret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128