Billige autostole!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

Lenats31

MaleneF skriver:

Altså vi har ingen problemer haft med den OVERHOVEDET.. Vores dreng sidder godt i den og er spændt godt fast. 

Ikke for at lyde møg negativ, men helt ærlig. Det er mit valg om jeg beholder den autostol eller ej! Nu har vi haft den længe og har aldrig haft problemer med den og min søn klager aldrig over at sidde i den. Vi har haft lavet nogle hårde opbremsninger (dyr der er løbet ud foran bilen (vi bor på lolland) ) og autostolen har stået præcis samme sted bagefter og min søn har ikke fået nogen form for skader eller hvad nu alle de sikkerhedsteste siger børn kunne få.

Gider ikke høre på jeg bare skal købe en ny, jeg er tilfreds med den.. Så må jeg være dum og naiv, ja, så lad mig være det

Ja selvfølgelig er valget dit. Det kan ikke diskuteres.. Personligt så læser jeg ikke nogle indlæg her som om, at du SKAL købe en ny. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

M.O.A.R.

Lenats31 skriver:

Ja selvfølgelig er valget dit. Det kan ikke diskuteres.. Personligt så læser jeg ikke nogle indlæg her som om, at du SKAL købe en ny. 

Nu er opslaget trods alt snart to år gammelt.. Skulle måske også lige tages i betragtning.

Men jeg er tilfreds med den, og hvis jeg bliver i tvivl om sikkerheden for min søn eller noget andet, købet jeg selvfølgelig en ny. Men ser ganske ærligt ikke at det er nødvendigt på stående fod.

Hav en go dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.