Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nutche skriver: så må vi håbe de snart bliver enige om hvad de små størrelser er men indtil videre så tillykke med pigerne
så må vi håbe de snart bliver enige om hvad de små størrelser er
men indtil videre så tillykke med pigerne
Jeg tror nu jeg stoler på dem - og satser på ninja piger
Mange tak skal du have - kan jo snart ikke vente mere med ikke at handle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Weeee tillykke...
Weeee tillykke...
Tak Glæder mig (især til vi bliver overtal af kvinde kønnet i hjememt)
Zafir skriver: `Nøøøj... 2 ninja tøser. Det er godtnok vildt. Skal den ene hedde Bolette? (hehe´) STort tillykke
`Nøøøj... 2 ninja tøser. Det er godtnok vildt. Skal den ene hedde Bolette? (hehe´)
STort tillykke
hahahahhaha tak Zafir fordi du mindede mig om ninjabolette fra gramsespektrum og hendes kastestjerner.
Ninjatøserne - det er da fantastisk! Stort tillykke - også hvis det viser sig at være to små ninjaknægte i stedet for
Rosa skriver: Ninjatøserne - det er da fantastisk! Stort tillykke - også hvis det viser sig at være to små ninjaknægte i stedet for
Tak skal du have Rosa - tror nu de har meget ret Glæder mig ubeskriveligt til at skulle shoppe nu
Ninjatøser sikke et navn hi hi
Maise skriver: hahahahhaha tak Zafir fordi du mindede mig om ninjabolette fra gramsespektrum og hendes kastestjerner.
Nåååee Der vvar nooogen der fangede den
ulleby skriver: Ja de er ikke helt 100% sikker - men det ser ud til at være 2 ninja tøser Har nu hørt fra de overlæger og en scanningsdame at de er så livlive så hende i dag mente de var ninjaer Håber på næste scanning om 14 dage kan vise med mere sikkerhed - men stoler nu på dem pt
Ja de er ikke helt 100% sikker - men det ser ud til at være 2 ninja tøser Har nu hørt fra de overlæger og en scanningsdame at de er så livlive så hende i dag mente de var ninjaer
Håber på næste scanning om 14 dage kan vise med mere sikkerhed - men stoler nu på dem pt
Stort tillykke med at det bliver to dejlige piger Hils lasse og sig tillykke...
ulleby skriver: Jeg tror nu jeg stoler på dem - og satser på ninja piger Mange tak skal du have - kan jo snart ikke vente mere med ikke at handle
nej det kan jeg sørme godt forstå baby shopping er bare det bedste ved at være gravid
Zafir skriver: Nåååee Der vvar nooogen der fangede den
ja men det jo også 15 år siden. vi er gamle zafir derfor
TILLYKKE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128