Lidt trist, og alligevel ikke ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Anonym trådstarter

Hej Piger..

Jeg er lidt forvirret, og søger egentlig ikke noget svar, men tror bare jeg har behov for at komme ud med det

.. Selvfølgelig må der gerne svares

I September måned, var jeg til NF scanning og fandt ud af, at fosteret ikke var som det skulle være - graviditeten var gået i stå. Jeg begyndte samme dag at abortere, men fik lavet en udskrapning få dage efter.

Jeg har nu haft min mens én gang siden - første dag var d. 25-10-10. Min cyklus virker helt normal (som den altid har været).

Jeg er nu gået 8 dage over tid - jeg skulle have haft min mens d. 22-11-10...

Jeg testede i morges, men et negativt resultat.

Sidste gang jeg var gravid, kunne jeg først teste svagt positivt da jeg var 5+0, og en smule mere positivt da jeg var 5+4 ...  

Jeg har haft en del symptomer på en graviditet - ligesom sidste gang .. Jeg var egentlig ikke så meget itvivl om, at den ville være positiv, men har lidt svært ved at tro på det, da den stadig er negativ ..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

BinaMor

Anonym skriver:

Hej Piger..

Jeg er lidt forvirret, og søger egentlig ikke noget svar, men tror bare jeg har behov for at komme ud med det

.. Selvfølgelig må der gerne svares

I September måned, var jeg til NF scanning og fandt ud af, at fosteret ikke var som det skulle være - graviditeten var gået i stå. Jeg begyndte samme dag at abortere, men fik lavet en udskrapning få dage efter.

Jeg har nu haft min mens én gang siden - første dag var d. 25-10-10. Min cyklus virker helt normal (som den altid har været).

Jeg er nu gået 8 dage over tid - jeg skulle have haft min mens d. 22-11-10...

Jeg testede i morges, men et negativt resultat.

Sidste gang jeg var gravid, kunne jeg først teste svagt positivt da jeg var 5+0, og en smule mere positivt da jeg var 5+4 ...  

Jeg har haft en del symptomer på en graviditet - ligesom sidste gang .. Jeg var egentlig ikke så meget itvivl om, at den ville være positiv, men har lidt svært ved at tro på det, da den stadig er negativ ..

Knus

vent et par dage og test så igen. løft ikke dine håb da abort jo sætter kuk i systemet. men håb er jo en god ting

håber den er der nu, eller snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.