Mandens julegave ønsker `?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Marco2

Har ikke set nogen ønskeseddel fra ham og er helt blank for hvad han skal ha'.

Men måske vi finder på at give hinanden en større fælles julegave. Som til fødselsdag hvor vi  gav hinanden en ny seng.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

blomst84

karina pigen skriver:

jeg gav min en ny Playstation i fødselsdags gave ..han erjo vild med fifa også men man har jo ingen kæreste når man ha en som elsker fifa.. det er jo hele tiden den mand spiller..

total nørd.. meeen nu er han blevet hook på akvarier.. ( mere mega nørd) så nu har han købt sig fattig i akvarie udstyr og WUPTI så står der bare et kæmpe 250 L akvarie inde i stuen.. ja okaaaay

Min kæreste spiller Fifa så snart han kan komme til det! Og han spørger os tit mig om jeg vil spille imod ham :s øhh aner intet om det spil jo! Sjovt du liger nævner akvarie, vi er lige flyttet i hus og han købte et akvarie til stuen på 325 liter?? Ej der måtte jeg lige sige stop!!! Så nu har vi kun" 180 liter stående i stuen Tror vores mænd ligner lidt hinanden her har manden lige brugt 1100 på nogle specielle fisk... Ja mænd altså!!!

Anmeld

1. december 2010

Moaaar <3

Marco2 skriver:

Har ikke set nogen ønskeseddel fra ham og er helt blank for hvad han skal ha'.

Men måske vi finder på at give hinanden en større fælles julegave. Som til fødselsdag hvor vi  gav hinanden en ny seng.

AG

Det var faktisk en god ide.

Anmeld

1. december 2010

karina pigen

blomst84 skriver:

Min kæreste spiller Fifa så snart han kan komme til det! Og han spørger os tit mig om jeg vil spille imod ham :s øhh aner intet om det spil jo! Sjovt du liger nævner akvarie, vi er lige flyttet i hus og han købte et akvarie til stuen på 325 liter?? Ej der måtte jeg lige sige stop!!! Så nu har vi kun" 180 liter stående i stuen Tror vores mænd ligner lidt hinanden her har manden lige brugt 1100 på nogle specielle fisk... Ja mænd altså!!!

heheh ja det med fifa er klart det samme her..

akvariet er han ik kommet så langt med endnu. thii.. han gav 4000 for akvariet, et møble og teknisken.. jeg sagde godt nok at møbel var temmeligt grimt.. men nej nej nej når han først vil noget så  ser han ik andet. så kom vi hjem i lejligheden..  så stank det bare at aaad til, og møble var bare ik så lækkert.. så ud og købe nyt bord til det, rense og skære glas plade jaja.. og han er stadig ik kommet igang med at fylde det med vand.. hehe

Anmeld

2. december 2010

blomst84

karina pigen skriver:

heheh ja det med fifa er klart det samme her..

akvariet er han ik kommet så langt med endnu. thii.. han gav 4000 for akvariet, et møble og teknisken.. jeg sagde godt nok at møbel var temmeligt grimt.. men nej nej nej når han først vil noget så  ser han ik andet. så kom vi hjem i lejligheden..  så stank det bare at aaad til, og møble var bare ik så lækkert.. så ud og købe nyt bord til det, rense og skære glas plade jaja.. og han er stadig ik kommet igang med at fylde det med vand.. hehe

Ddet er også mit krav herhjemme, hvis akvariet skal op så skal det stå på en pæn kommode/skænk det andet ser for teenage-værelse ud men selvom jeg syntes det fylder og er en kæmpe strøm-sluger så tager jeg mug selv i at sidde og kigge på fiskene der svømmer rund, og det er ret afslappende faktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.