Jeg mangler ord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

DK

Ja det er absolut forfærdeligt! Stakkels stakkels stakkels barn!

Jeg fik det helt skidt over selv at skælde Kirstine ud af og til. Jeg tænkte da jeg havde set det: Jeg vil ALDRIG mere skælde hende ud. ALDRIG.

Altså, nu får hun ikke særlig tit skæld ud, og vi har et "NUL-råben" princip herhjemme, altså Mikkel og jeg er enige om at forældre, der jo er voksne, aldrig skal råbe af deres børn når de får skæld ud! En voksen der står bøjet over barnet og råber det ind i ansigtet, det er bare IKKE holdbart! Skæld ud kan være på sin plads, men det der med at skrige ungen ind i hovedet der er bare under lavmålet!

Men alligevel, så fik jeg bare lyst til at forkæle Kirstine i dag og give hende 1000 knus og kys, og være sååå sød ved hende som man overhovedet kan være!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Vingummien

MoriSverige skriver:

Jeg er seriøst rystet efter at have set denne video.
Det tangere virkelig til børnemishandling i mit hoved.

Dette er et klip fra Dr. Phil:

http://drphil.com/slideshows/slideshow/6062/

Selve klippet kommer frem når man trykker på linket midt på siden, hvor der står Jessica's 10-year-old.........

Åh my good, hun er jo syg i bøtten. Hvis hans lære havde vist han blev straffet sådan, så havde hun da aldrig sagt hvad der var sket

Anmeld

30. november 2010

Alberts/

er der nogle som vil forklare hvad der sker på filmen, tør nemlig ikk se

Anmeld

30. november 2010

SHERO

Åh gud... Fik ikke set det færdig, nåede kun til badet så kunne jeg ikke mere...  stakkels stakkels lille dreng... Hun har 6 adobtiv børn, tænk sig alle de "ødelagte" mennesker der kommer ud af sådan et hjem...

Anmeld

30. november 2010

SHERO

Ikke hele showet, men her er lidt mere...

http://drphil.com/shows/show/1545/

Anmeld

30. november 2010

DK

er der nogle som vil forklare hvad der sker på filmen, tør nemlig ikk se

Det handler om en lille dreng på 7 år. Han har fået sedler med hjem fra skolen fordi han bl.a. har kastet med blyanter og slåsset med et sværd med en anden dreng.

Det har han så ikke turde sige til sin mor! Ergo han har "løjet" fordi han ikke har fortalt det.

Det starter så med at moderen råber og skælder drengen ud i lang tid fordi han har løjet. Hun siger mange gange at så ved han hvad der sker når man lyver.

Så tager hun ham med ind på badeværelset og hælder en masse af sådan noget "hot-sauce"/stærkt chili sauce ind i munden på ham. Han må ikke sluge det eller spytte det ud. Imens han så sidder med det stads i munden får han hele skæld ud turen igen. Så må han spytte det ud i vasken!

Så skal han over i brusebadet og have et IS KOLDT bad, som anden halvdel af straffen. Da moderen tænder for vandet begynder drengen bare at græde/skrige helt vildt, fordi vandet jo er PISSE koldt og han bare er en lille dreng. Mens han så står under bruseren får han så lige HELE skæld ud smøren igen! Altså for tredje gang!!

Så:

1. møgfald

2. møgfald og hot sauce i munden

3. møgfald og IS koldt bad

Anmeld

30. november 2010

Alberts/

DK skriver:

Det handler om en lille dreng på 7 år. Han har fået sedler med hjem fra skolen fordi han bl.a. har kastet med blyanter og slåsset med et sværd med en anden dreng.

Det har han så ikke turde sige til sin mor! Ergo han har "løjet" fordi han ikke har fortalt det.

Det starter så med at moderen råber og skælder drengen ud i lang tid fordi han har løjet. Hun siger mange gange at så ved han hvad der sker når man lyver.

Så tager hun ham med ind på badeværelset og hælder en masse af sådan noget "hot-sauce"/stærkt chili sauce ind i munden på ham. Han må ikke sluge det eller spytte det ud. Imens han så sidder med det stads i munden får han hele skæld ud turen igen. Så må han spytte det ud i vasken!

Så skal han over i brusebadet og have et IS KOLDT bad, som anden halvdel af straffen. Da moderen tænder for vandet begynder drengen bare at græde/skrige helt vildt, fordi vandet jo er PISSE koldt og han bare er en lille dreng. Mens han så står under bruseren får han så lige HELE skæld ud smøren igen! Altså for tredje gang!!

Så:

1. møgfald

2. møgfald og hot sauce i munden

3. møgfald og IS koldt bad

ej nej nej nej nej

min mave vender sig gdt jeg ikke så den film puha nej

Anmeld

30. november 2010

*Sofie*

Jeg slukkede da drengen fik det kolde bad og begyndte at skrige...og så begyndte jeg selv at tude
Vidste at jeg ikk skulle ha tændt.
Føj for pokker, hvad fanden tænker hun på?!? Stakkels stakkels dreng 
Puha, har totalt kvalme nu!

Anmeld

30. november 2010

Mor-til-asta-09

MoriSverige skriver:

Det er en af mine kollegaer der har fundet det og har også spurgt ham om han havde fundet hele programmet og desværre nej.

Men regner med at jeg vil kigge efter det i aften når jeg kommer hjem (hvis jeg når det inden jeg falder i søvn ) og skal nok ligge et link ind hvis jeg finder det.

dejligt.. vil nemlig gerne se hele afsnittet...

Anmeld

30. november 2010

Dansker i England

MoriSverige skriver:

Jeg er seriøst rystet efter at have set denne video.
Det tangere virkelig til børnemishandling i mit hoved.

Dette er et klip fra Dr. Phil:

http://drphil.com/slideshows/slideshow/6062/

Selve klippet kommer frem når man trykker på linket midt på siden, hvor der står Jessica's 10-year-old.........

Åh, jeg sidder her med ondt i maven og totalt i chok efter at have set det klip. Uhyggeligt at folk kan gøre sådan mod børn - og jeg vil slet ikke tøve med at kalde det børnemishandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.