Ideer til børneværelset - HJÆLP :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Tanja84

Heiiii piger

Min mand og jeg skal til at bygge børneværelse her mellem jul og nytår, og jeg glæder mig sååå meget til at skulle indrette prinsessens nye værelse

Synes selv jeg har sådan nogen lunde styr på hvordan jeg vil indrette værelset, men med henblik på det kreative og det praktiske, er jeg lidt på bar bund - for NEJ, jeg er bare ikke kreativ  Vil jo gerne være sikker på at værelset naturligvis bliver ligeså brugbart og praktisk som muligt, som det bliver fint 

Vil derfor hører alle jer dejlige damer, om jeres bedste køb og must have i et børneværelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

foto på lærred

Måske du kan få inspiration her:

https://www.baby.dk/debat/46291pi1/3--kvartal-2010/vis-mig-dit-boernevaerelseboernevaerelser-o.aspx

eller her:

https://www.baby.dk/debat/37061pi1/navlestrengen/boernevaerelset.aspx

eller her:

https://www.baby.dk/debat/66166pi1/kreativ/boernevaerelse--vis-frem-freminspiration-soeges-.aspx

Anmeld

30. november 2010

Benjamins'mor

Tanja84 skriver:

Heiiii piger

Min mand og jeg skal til at bygge børneværelse her mellem jul og nytår, og jeg glæder mig sååå meget til at skulle indrette prinsessens nye værelse

Synes selv jeg har sådan nogen lunde styr på hvordan jeg vil indrette værelset, men med henblik på det kreative og det praktiske, er jeg lidt på bar bund - for NEJ, jeg er bare ikke kreativ  Vil jo gerne være sikker på at værelset naturligvis bliver ligeså brugbart og praktisk som muligt, som det bliver fint 

Vil derfor hører alle jer dejlige damer, om jeres bedste køb og must have i et børneværelse.

Nu venter jeg godtnok en dreng, og ville have malet værelset lyseblåt. Men da vi fik et noget specielt gulvtæppe (lyseblåt med disney cars på) valgte jeg at lade være.

Men skulle jeg have haft en pige ville jeg helt klart have malet væggene lyserøde. Og så ville jeg købe sådan nogle vægklistermærker med disney prinsesser og sat på væggen.

Det er ihvertfald hvad jeg ville gøre.

Anmeld

30. november 2010

Tanja84

1000 tak for inspiration, der er masser af rigtig fine billeder at finde inspiration fra 

Vil ligeledes gerne have inspiration til gode møbler på børneværelset. Møbler som er gode at opbevarer legetøj i, søde dingenoter (staves), møbler som et hvert børneværelse bare må eje osv

Anmeld

30. november 2010

MariaJ

Jeg følger lige med her. Vi skal også i gang med at indrette børneværelse, så suger tips og ideer til mig som en svamp.

Anmeld

30. november 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår

Ved ikke, om det er så megen inspiration - men vi er SUPER-glade for den store, gamle kiste som står på Sofie's værelse..  

Det var én jeg fandt på svigermors loft, og så satte vi nye hængsler i, og malede den ferskenfarvet.. Da den så havde stået lidt, fandt jeg på, at lave decoupage med glansbilleder på den.. Så nu pynter den rigtig fint på værelset..

Men det bedste ved den er dog, at den er så rummelig, og der kan være MANGE stykker legetøj i den.. Og når man så lukker låget, er der ikke én der kan se, at det roder lidt dernede..

Det gør oprydningen hurtig og nem, og så elsker Sofie, at gå ned og kigge og ´rode i kisten efter legesager..

Anja..

Anmeld

30. november 2010

Tanja84

AnjaM skriver:

Ved ikke, om det er så megen inspiration - men vi er SUPER-glade for den store, gamle kiste som står på Sofie's værelse..  

Det var én jeg fandt på svigermors loft, og så satte vi nye hængsler i, og malede den ferskenfarvet.. Da den så havde stået lidt, fandt jeg på, at lave decoupage med glansbilleder på den.. Så nu pynter den rigtig fint på værelset..

Men det bedste ved den er dog, at den er så rummelig, og der kan være MANGE stykker legetøj i den.. Og når man så lukker låget, er der ikke én der kan se, at det roder lidt dernede..

Det gør oprydningen hurtig og nem, og så elsker Sofie, at gå ned og kigge og ´rode i kisten efter legesager..

Anja..

Elsker også bare sådan nogen store gamle kister - og som du selv nævner, så kan de rumme en helt del, og man kan jo nemt udsmykke den, så  det bliver en rigtig skattekiste, som passer til et rigtig prinsesseværelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.