Vi skal have en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår

En lille PIGE..    

Vi var til scanning i går, og alt gik bare så godt.. Jordemoderen tjekkede alt igennem, og vores lille baby er bare perfekt..!  

Til slut, tjekkede hun, om hun kunne se hvilket køn det var, men det var nu ikke nemt, da baby lå med måsen i vejret og benene helt samlet..

Så jeg måtte om på siden, at ligge og hoste godt igennem et par gange før det lykkedes..  

Der var ingen tvivl - Sofie skal have en lillesøster...!!!  

Jeg havde det på fornemmelsen, sjovt,a t få det bekræftet..

Så nu er listen med pigenavne fundet frem, og lige om lidt går jeg op og hiver alt Sofie's tøj ned fra loftet, så jeg kan se hvad vi har til lillesøster..

-Nå ja, shoppegenet blev også plejet igår, da jeg jo endelig kunne købe lyserødt tøj..  

En helt fantastisk dag igår, det var det...!!

Hvordan går det med jer andre...??

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

moars

stort tillykke med jeres lille prinsesse. Hvor er det stort

Glæder mig også meget til md i januar.

kh fra moars.

Anmeld

30. november 2010

Englehår

moars skriver:

stort tillykke med jeres lille prinsesse. Hvor er det stort

Glæder mig også meget til md i januar.

kh fra moars.

Tusind tak for dit svar..

Vi svæver helt oven på den gode oplevelse igår - så kan godt forstå, at du glæder dig..

Vi du gerne vide, hvad der gemmer sig i din babyhule..?? Eller skal det være en overraskelse..??

Synes, at det kribler helt i fingrene for at komme igang med alt det der ´baby-nusseri´igen.. At få gjort værelse osv klar..

Anja

Anmeld

30. november 2010

moars

vi har hele tiden aftalt at vi her 2.gang ikke ville vide kønnet men jeg er sikker på at nysgerrigheden vinder hi hi synes md scanning er sådan en god en, der markerer et eller andet.

Nej jeg er også gået i babymode....det kom jeg aldrig rigtig i sidst før ca. 14 dage før....men denne gang ved man jo hvilken stor "forelskelse" der venter, og synes også jeg/vi bedre ved hvad vi kunne tænke os etc...

kh herfra.

Anmeld

30. november 2010

Line Højdal

Stort tillykke med veloverstået MD - og den lille prinsesse i maven

Min mand og jeg var til MD i fredags og vi skal have en lille
SUPERMAND

Det var så fantastisk en oplevelse - det er vores første barn og vi havde en helt vidunderlig dag og glæder os HELT vildt

Det kribler dog også allerede i mine fingre - selvom det er første barn... Jeg må holde mig selv i kort snor for ikke at købe alt muligt... Jeg er dog startet på at investere i alle de større praktiske ting - jeg har købt puslebord og tremmeseng (begge dele brugt) og så har jeg da også købt en smule tøj

Moars... jeg er sååå spændt på om i holder nysgerrigheden på afstand

Line

Anmeld

30. november 2010

Englehår

moars skriver:

vi har hele tiden aftalt at vi her 2.gang ikke ville vide kønnet men jeg er sikker på at nysgerrigheden vinder hi hi synes md scanning er sådan en god en, der markerer et eller andet.

Nej jeg er også gået i babymode....det kom jeg aldrig rigtig i sidst før ca. 14 dage før....men denne gang ved man jo hvilken stor "forelskelse" der venter, og synes også jeg/vi bedre ved hvad vi kunne tænke os etc...

kh herfra.

Hvor spændende, om i kan bekæmpe jeres nysgerrighed..

Vi vidste det ikke med Sofie, men denne her gang, ville jeg bare SÅ gerne vide det..

Jeg tror faktisk også, at jeg begyndte med 'baby-kriller' rimelig tidligt sidste gang, men kan SLET ikke vente denne her gang - og det tror jeg er helt rigtigt som du skriver.. Man ved lidt mere om, hvad der venter.. og så har man jo gjort sig nogle erfaringer mht udstyr og sådan.. Så ja, der er også nogle større ting, som vi skifter ud allerede.. bla barnevognen..

Hvornår har du termin..??

Vores MD-scanning var ikke nogen særlig god oplevelse, så vi betalte os fra en ny scanning på en privat klinik - og det var bare fantastisk..!!  

Håber, at jeres MD går supergodt..

Anja

Anmeld

30. november 2010

Englehår

Pipkukkeren skriver:

Stort tillykke med veloverstået MD - og den lille prinsesse i maven

Min mand og jeg var til MD i fredags og vi skal have en lille
SUPERMAND

Det var så fantastisk en oplevelse - det er vores første barn og vi havde en helt vidunderlig dag og glæder os HELT vildt

Det kribler dog også allerede i mine fingre - selvom det er første barn... Jeg må holde mig selv i kort snor for ikke at købe alt muligt... Jeg er dog startet på at investere i alle de større praktiske ting - jeg har købt puslebord og tremmeseng (begge dele brugt) og så har jeg da også købt en smule tøj

Moars... jeg er sååå spændt på om i holder nysgerrigheden på afstand

Line

Mange tak for svar..

Tillykke med jeres lille supermand...!!    

Hvor er det bare helt fantastisk..!

Jeg kender godt, det med, at have lyst til at købe aalt muligt til baby..   Man kan ligesom bare ikke lade være, vel..?!?!

Min mand sagde, at det var "godt" at vi ikke skulle have en dreng - for så ville jeg hurtigt få kørt dankortet varmt.. tihi..  Når nu vi skulle have en pige igen, så har vi jo en hel masse vi kan genbruge - og alligevel følte jeg mig nødsaget til en tur i H&M..  

Anja

Anmeld

8. december 2010

L-Mortil3

STORT tillykke med den lille prinsesse Altid dejlig belejligt når de har samme køn

Anmeld

12. december 2010

Englehår

Line&Liam skriver:

STORT tillykke med den lille prinsesse Altid dejlig belejligt når de har samme køn

havde slet ikk set, at du havde svaret, Line..
Tak for tillykke - og ja, det er da lidt praktisk, når det er samme køn..
Klem.. anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.