Har i styr på julegaverne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. november 2010

blomst84

Jeg er netop idag blevet færdig med at købe ALLE mine julegaver plus de 5 fødselsdagsgaver, december byder på det er bare en kæmpe lettelse at jeg kan gå og slappe af hele december og ikke skulle tænke på gaver, men på lillepigens ankomst i stedet det eneste jeg måske lige mangler at købe er en gave fra mine hunde til lillepigen ( ikke at vores hunde plejer at gi gaver) men men men har set den sødeste dinosaur på hjul fra small stuff, og kærestens syntes ikke jeg skal købe mere til babyen, men hvis den er fra hundene kunne det måske være en anden snak hvordan ser julegave indkøbet ud hos jer? Knus sabrina 33+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

piadas

Jeg er også næsten færdig - og sikke en ro, det giver! Puha, for bare to uger siden var jeg vildt stresset over, at jeg ikke var færdig...men nu har jeg overskud igen, fordi jeg er (næsten) færdig.

Jeg mangler bare lige en julegave til vores barnepige, men det er bare et gavekort til Matas, så det er jo hurtigt overstået!

Men helt sikker dejligt at kunne gå ind i december i ro og mag uden at skulle tænke på, at man skal rende rundt og købe julegaver osv. Maven bliver jo heller ikke mindre at slæbe rundt med!

Anmeld

30. november 2010

AnneBJ

Vi blev færdige for en uge siden, eller dvs. jeg mangler gaven til kæresten, men ved hvad han skal have, og har masser af tid til at få det skaffet

Anmeld

30. november 2010

Moaaar <3

Stræber også efter at blive færdig i denne uge. "gider" ikke ind i dec måned med mangel på gaver
Sidste år var vi færdig med gaver i okt. øjih det var sq dejligt .

Vil gerne bare nyde dec. og hygge ...
Vi blev også færdig med den store rengørings dag og alt julehalløj kom på plads i fredags...så mangler vi lige halvdelen af gaverne .

Uge 49 kommer alle hans fine ting hjem fra Ønskebørn og så går tiden med at gøre klar på værelse og sådan !

Anmeld

30. november 2010

IAH

Jeg mangler en gave til min mor, min far og min svigermors hund. Alle de andre har jeg klaret i dag... Så jeg er kold, træt og fattig nu. 

Knus

Anmeld

30. november 2010

Angelspot

IAH skriver:

Jeg mangler en gave til min mor, min far og min svigermors hund. Alle de andre har jeg klaret i dag... Så jeg er kold, træt og fattig nu. 

Knus

Me too!!

Har også været ude i kulden og traske rundt, men jeg fik klaret over halvdelen af mine gavekøb, så nu mangler jeg kun 6 Dejligt!

Anmeld

30. november 2010

blomst84

Det lyder da som om i alle er i rigtig god tid er os glad for at jeg ikke ska trave rundt i fields med kæmpe mave, lange køer og bækkenløsning!!

Anmeld

30. november 2010

Kit

Vi er også i god tid herhjemme og er gået i gang med julegaveindkøb. Jeg har fået kradset de sidste ønskesedler ind i denne uge, så nu kan vi forhåbentlig snart blive færdige.

Kan bare ikke overskue for mange mennesker, så det skal overståes her i starten af december før det bliver for stygt.

Anmeld

1. december 2010

DK

Helt kort: Nej!

Jeg har købt 2 julegaver. TO!

OMG der er langt igen!

Anmeld

1. december 2010

Marco2

Nope - som i overhovedet ikke.

Har ikke fået købt en enenste.

Har også kun fået ønskeseddel fra min kærestes 2 fætre, så det er lidt svært uden nogen ønsker overhovedet. Men mon ikke vi så småt kommer igang i weekenden.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.