Hej Line,
Jamen, jeg tog afsted med ham i onsdags, da han umiddelbart havde det fint. Vi var der en lille times tid, hvorefter vi tog hjem og han soooov og soooov
Han klarede det ret godt, den første dag. Men jeg veg jo heller ikke fra hans side. Om eftermiddagen var vi til julehalløj derovre, og det tog han også i stiv arm, på trods af at der seriøst var unger og larm overalt. Men han åd bare æbleskiver og vindruer og hyggede sig 
Torsdag var vi der igen en time. Pædagogerne på stuen har været syge, så der var kun en barselsvikar + en anden vikar, jeg aldrig før har set, så tog ham med mig igen. Han sluttede af med at være meget ked af det, så det gjorde jo også mig lidt ked.
Fredag var Simon syg, så jeg måtte blive hjemme med dem begge. Men jeg havde heller ikke lyst til at tage derover....nogensinde igen!
Idag måtte vi så afsted igen. Afleverede ham kl 9, og blev hængende ca 15 min. Forsynede dem med instruktioner om mad, lur, voksiposer, sovetøj, sutteflasker, sovestillinger og hvad man nu skal vide for at have min baby i sin varetægt i et par timer
Kl. 11.30 ringede de og sagde at han havde sovet, spist lidt, grinet og nu legede han... gik over og hentede ham, og der sad han lige så sødt og legede på gulvet
Så nu er jeg lidt lettet, og håbet er vendt lidt tilbage...
Vi prøver igen imorgen 
Og hvor er jeg? Idag - i mine få timers frihed - ordnede jeg barselsforhold med mit arbejde, og talte med min leder om opstart samt HR om...tja..barsel. Så var jeg i Ønskebørn for at købe sutteflasker til vuggestuen (til Casper, der skal bruges i vs). Så var jeg i Netto. Og så var jeg i Føtex. Hjem og være huslig, og så ringede de fra vs... nu har jeg netop lagt Casper til at sove, så nu skal der støvsuges... det er travlt at holde barsel...
Og jeg skal starte arbejde 10. januar. Vi har indtil 17. dec. til indkøring. Så er der ferie indtil 3. januar, hvor der igen er en uge til ekstra indkøring, og så er det slut........ 
Mht. bananen.. jeg har ikke prøvet med banan i havregrøden, men han får hver dag æblemos på, hvilket han godt kan lide. Men selve havregrøden synes han er væmmelig - det kan gå an med sukker på... Der er i øvrigt INTET der glider lige ned herhjemme (på Casper - vi andre har ingen problemer i denne henseende) - KUN mælk på sutteflaske...
Det blev en længere smøre - nu skal jeg virkelig støvsuge!
Tak fordi du spurgte