Ny i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Stine Raaholt

Hej

er lige blevet oprettet her på siden... har to børn i forvejen og er 13 uger henne med nummer tre... Vi havde egentlig ikke regnet med at vi skulle have flere børn, men overvejede det lidt og så gik det pludselig stærkt... ret overvældende, fordi vi var meget længe om at få den første...

har lige fortalt det til familien i weekenden og min søn, som er 4 til januar fortalte det til farmor som bare begyndte at græde af glæde...

helt vildt stort og efter en lidt tumult start, hvor alting gik hurtigere end forventet, har jeg nu endelig ro til rigtig at nyde det og føle mig gravid og glæde mig...

skal føde på Herlev denne gang, fødte de to første på gentofte og har haft rigtig gode fødselsoplevelser der... så det er også lidt anderledes... men det blive sikkert super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

birthee

Stort tillykke med graviditeten, og velkommen på baby.dk, og her i terminsgruppen... Min dreng på 3½ glæder sig også til at skal være storebror... Han skal hver dag give maven et kys og et kram, for det skal baby da have

Anmeld

30. november 2010

Line Højdal

Velkommen til og stort tillykke med graviditeten...

Hvor må det være skønt at have søskende til at følge med og udvise glæde... Her venter vi vores første og min mand er mest med når der er scanninger, lægebesøg osv. - så nærværet og glæden i hverdagen må være kanon at have for jer der har børn i forvejen.

Her håber jeg på at min mand bliver mere nysgerrig, når jeg/vi begynder at kunne mærke liv... om bare et par uger

Glæder mig til at følge med og til at høre om du får ret mht. kønnet...

Line

Anmeld

30. november 2010

Stine Raaholt

Hej igen

Min mand var heller ikke særlig meget 'på' i den første graviditet... selvfølgelig glæder de sig på deres måde, men det hele er nok lidt mere uvirkeligt for dem...

jeg får mere ud af at dele det med veninderne

kh Stine

Anmeld

30. november 2010

moars

hejsa stort tillykke og velkommen til. Er også selv ny. Skønt at vi er en del der kan følges...

kh fra moars.

Anmeld

30. november 2010

mortil4dejligepiger

Hej

Stor tillykke med graviditeten!  Håber den bliver god og nem - glæder mig til at følge dig.

Jeg er i 19. uge og venter vores 4. barn til april.

Kh T

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.