Lines års undersøgelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. november 2010

JulieE

Line er jo blevet 4 år og igår var vi til 4 års undersøgelse

Vægten har hun svunget op på 14.1 kg (+1,8 kg fra 3 år) og længden er oppe på 102 cm (+9 cm)  Hun hører stadig til i letvægtsklassen, men følger sin egen kurve fint

Synes var også fint, om end hun så bedre på højre øje end venstre. men ingen grund til bekymring og stikket tog hun med et let fornærmet AV

Ellers er hun en pige i super trivsel. Elsker at være i børnehave og har mange venner vender. Hun er meget udadvendt og synes dte er fedt at komme med på frit og hente Jacob... så kan man nemlig lege med de store piger Hun går til dans og danser og syn ger konstant.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

tumle81

Hold fast hvor er hun en dejlig stor pige. Jeg tror det er længe siden jeg har set billeder af hende for synes godt nok hun er vokset!!

Dejligt at alt så ud som det skulle, så er der ingen grund til bekymring der...

Jeg skal afsted med Victor lige inden jul, det er temmelig forsinket 1 års undersøgelse

Knus Kathrina

Anmeld

30. november 2010

JulieE

tumle81 skriver:

Hold fast hvor er hun en dejlig stor pige. Jeg tror det er længe siden jeg har set billeder af hende for synes godt nok hun er vokset!!

Dejligt at alt så ud som det skulle, så er der ingen grund til bekymring der...

Jeg skal afsted med Victor lige inden jul, det er temmelig forsinket 1 års undersøgelse

Knus Kathrina

Tak Katharina  Hun er blevet en rigtig stor pige på det seneste, både fysisk og psykisk.

Spændende hvad lægen siger til Victor

Anmeld

30. november 2010

Tina2

Hooooold da op så forandret hun er siden jeg sidst så billede, Julie  Smukke, dejlige pige....

Dejligt hun vokser godt og trives i børnehaven.... Ja, hun er jo både mindre og lettere end Milas, men nu er han jo også så stor

Milas synes også det er fedt at komme med op i SFO'en og hente Filuca, der er nemlig rigtig mange spændende ting oppe

Anmeld

1. december 2010

JulieE

Tina2 skriver:

Hooooold da op så forandret hun er siden jeg sidst så billede, Julie  Smukke, dejlige pige....

Dejligt hun vokser godt og trives i børnehaven.... Ja, hun er jo både mindre og lettere end Milas, men nu er han jo også så stor

Milas synes også det er fedt at komme med op i SFO'en og hente Filuca, der er nemlig rigtig mange spændende ting oppe

TAK Tina  Hun har jo altid været lille og fin. Hun er dog kommet godt med i højden nu. Men nu er stadig et lille myr.

Hun har forandret sig rigtig meget det sidste stykke tid. Det sidste baby er helt væk og hun bare ne rigtig stor. Hun glæder sig allerede nu til at skulle i skole. Men lige nu er det der trækker mest at komme med på fritten, for der et par af pigerne fra Jacobs klasse der gerne vil lege med hende  -Og store skolepiger er bare SÅ seje

Anmeld

21. december 2010

Muslingen

Hej Julie.

Dejligt at hun trives. Hun er blevet en rigtig stor pige med det flotte lange hår.

Cecilie er også en letvægter 104 cm og 15,4 kg...

KH Fie

Anmeld

21. december 2010

JulieE

Muslingen skriver:

Hej Julie.

Dejligt at hun trives. Hun er blevet en rigtig stor pige med det flotte lange hår.

Cecilie er også en letvægter 104 cm og 15,4 kg...

KH Fie

Hej Fie!

Ja, det er skønt med en pige der trives   Hold da op hvor er der lidt forskel på Line og Cecilie, små fine tøser  

Knus fra

Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.