kan se skygge streg "langt fra"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser

Skriver anonymt da jeg kender flere herinde og absolut ik er sikker på at den er der...

Jeg er på 30 dagen idag og har ellers fået min mens på 25 og 27 dagen...vi har kun forsøgt i 4 måneder.

Jeg synes at jeg havde mens lign smerter/muren i maven igår...tog alligevel en test til morgen. Der ses inden for 5 min en skyggestreg bedst i stragt arm...men jeg er alligevel i tvivl om det er indbildning...

Det er barn nr 2 og vi var længe om det første gang...men håber super meget at den er der eller at der ik går lige så lang tid som sidste gang..

Mit spørgsmål er nu, hvor mange var rent faktisk gravid da de så en skyggestreg i første test...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

missie20

Anonym skriver:

Hej tøser

Skriver anonymt da jeg kender flere herinde og absolut ik er sikker på at den er der...

Jeg er på 30 dagen idag og har ellers fået min mens på 25 og 27 dagen...vi har kun forsøgt i 4 måneder.

Jeg synes at jeg havde mens lign smerter/muren i maven igår...tog alligevel en test til morgen. Der ses inden for 5 min en skyggestreg bedst i stragt arm...men jeg er alligevel i tvivl om det er indbildning...

Det er barn nr 2 og vi var længe om det første gang...men håber super meget at den er der eller at der ik går lige så lang tid som sidste gang..

Mit spørgsmål er nu, hvor mange var rent faktisk gravid da de så en skyggestreg i første test...?

Uhh hvor spænende, men  for den er der. Tør ikke skrive tillykke endnu,men håber selvfølgelig den er der.

Jeg var gravid, da man kunne ane en streg. Tror jeg testede 5+ da min mens. aldrig var reglmæssigt før graviditeten og fødslen.Men du skal tænke på at det testen måler det er graviditetshormonet HcG. Nu længere man er henne i graviditeten er HcG tallet højere og højere fra hver dag, så hvis man kun er 4+1 ja så er tallet ikke så højt, derfor det er svært at måle ens graviditet hvis man er gået 1 dag over. Også derfor man siger vent nogle dage og test igen, ja for så er tallet højere. Tallet bliver fordoblet hver 3 dag. Håber du forstod min forklaring Og krydser fingre for dig.

Anmeld

30. november 2010

Missi

Tag et billede af testen og lad os baby piger give vores mening  

Anmeld

30. november 2010

mortilfreja

Ja smid et billede ind af testen

Anmeld

30. november 2010

LouiseNielsen

Billede, billede, billede.....

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

Hvor er i søde...stregen kan ik ses på billed endnu. men efter at det havde ligget i en time var jeg ik i tvivl om der er en streg nr to...

Har regnet lidt på det og er kun 3+6 idag...kunne først teste positiv med min datter da jeg var 5+1...så hvis den er go nok bliver den jo nok mere positiv de næste par dage

Har i øvrigt ikke kunne lade være med at tale med hende jeg kender herinde fra så jeg behøver ik være anonym...

Knus Louise (profil navn, Leonora)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.