Hejsa
Ja, halvdødt må man da indrømme - tror jeg er ved at vænne mig lidt til graviditeten og har fået det fortalt næsten hele vejen rundt så den der kæmpe trang til at dele, snakke, sammenligne osv. har fortaget sig lidt.
Samtidig har jeg bøvlet helt vildt med job og barsel og fik i går besked om, at jeg pga. en tidsbegrænset stilling ikke får betalt barsel (fra virksomheden i hvert fald) - nå det er en relativt indviklet og lang historie som bare har slået mig ud for en periode, måske er hormonerne også medvirkende til at jeg tager sådan på vej >(.
Trist at høre, at du (FruMOAR) er så påvirket af graviditeten for tiden, håber virkelig din bedring fortsætter som du får slappet lidt mere af.
Selv har jeg også fået vandrejournal og GU, samt taget blodprøve til doubletest. Skal til NF den 9. sep og er i dag 10+5. Jeg synes ikke jeg har så mange gener (bortset fra at jeg er meget træt). Det underlige er så samtidig at man ikke bare kan nyde ikke at have gener - men straks bruger det til at bekymre sig lidt for om alt nu er som det skal være ... :P
Anmeld