nu vil jeg sige, jeg har to meget slemme diagnoser, jeg troede seriøst aldrig jeg ville få det bedre, og at jeg altid skulle leve i det hul som jeg var i, men den rette hjælp og de rette værktøjer kan man bare komme langt, jeg er selv på psykiatrisk afd.
men her de sidste 4 mrd har jeg ikke fået noget hjælp pga flytning osv dog var de på hjemmebesøg i sidste uge og måtte sige at jeg aldrig har haft det så godt i hele mit liv.
for mig har det været at jeg skulle klare mig selv, fået en hobby, fået styrket min selvtillid, fået folk der støtter mig, har indset at jeg ikke kan lave om på min fortid, jeg laver så meget i løbet af en dag motions mæssigt at jeg ikke har tid til at tænke på min diagnoser. jeg har fået en kæreste der forstår mig hundred procent og giver mig et spark når jeg har behov for det.
et godt citat som jeg vil leve resten af mine dage på :
hvis du ikke bruger tid på dit velvære og sundhed, får du masser af tid til din sygedom.
jeg lider af manio depressiv og borderline som er dep. hele tiden og endnu værre men jeg har lært mig selv at skubbe det væk og få en bedre hverdag uden at tænke over min sygedom.
men jeg håber du selv får den rette hjælp
kram
Anmeld