fremtiden???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. november 2010

anjaditte

Fremtiden...ja gid jeg vidste hvad der skal ske og hvordan osv....

Nu har jeg fået flere bekymninger, om jeg nu mister rettet til flexsjob og hvad s`? Jeg synes hellere ikke at depressionen bliver bedre, har op og ned...desværre kender jeg det. Har haft 3 depressioner siden jeg var 18 år. I dag skal jeg til læge og snakke, bare han snart kan finde ud af hvad der skal ske.....han er lidt langsom, godt at jeg tager en hjemmesygeplejske med.....som kender mig, men også at det hele kommer på bordet..

Og så Emma, vi var til skolehjem samtale, og klasselærer kom med noget, ja som såret mig, at når jeg var tilstede, sagde emma intet...kigget væk osv....Hun er meget genert, og er det et problem? hun er en topelev, og klare sig godt social og lave sine ting....Følte skyld og var ødelagt da jeg kom hjem, men puttet den mindst og læste bog for Emma da hun skulle i seng, men græd indvendtig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

june1987

nu vil jeg sige, jeg har to meget slemme diagnoser, jeg troede seriøst aldrig jeg ville få det bedre, og at jeg altid skulle leve i det hul som jeg var i, men den rette hjælp og de rette værktøjer kan man bare komme langt, jeg er selv på psykiatrisk afd. 

men her de sidste 4 mrd har jeg ikke fået noget hjælp pga flytning osv dog var de på hjemmebesøg i sidste uge og måtte sige at jeg aldrig har haft det så godt i hele mit liv.

for mig har det været at jeg skulle klare mig selv, fået en hobby, fået styrket min selvtillid, fået folk der støtter mig, har indset at jeg ikke kan lave om på min fortid, jeg laver så meget i løbet af en dag motions mæssigt at jeg ikke har tid til at tænke på min diagnoser. jeg har fået en kæreste der forstår mig hundred procent og giver mig et spark når jeg har behov for det.

et godt citat som jeg vil leve resten af mine dage på :

hvis du ikke bruger tid på dit velvære og sundhed, får du masser af tid til din sygedom.

jeg lider af manio depressiv og borderline som er dep. hele tiden og endnu værre men jeg har lært mig selv at skubbe det væk og få en bedre hverdag uden at tænke over min sygedom.

men jeg håber du selv får den rette hjælp

kram

Anmeld

30. november 2010

MoarTil4

det var da også en mærkelig kommentar fra en lærer, hvis der ikke var en forklaring med - måske skulle du tale med denne og få uddybet hvad hun egentlig mente med denne kommentar.

Det er ikke sikkert at der rigtig ligger "noget bag", og så er det jo dumt at du bruger krudt på at tænke over det.

Hvis du er i fleksjob og det fungerer, mon så ikke at du får lov at blive ved med det? Der er lagt op til at man skal revurdere bevillingen i fremtiden, men mon ikke kun at det er i de tilfælde hvor både a-giver og kommunen vurderer en væsentlig bedre, at fleksjobbevillingen stopper.....

knus

Anmeld

30. november 2010

anjaditte

synes ikke rigtigt hun kom noget, min mand var også genert i skolen det er først da han er blivet voksne...det er bare hårdt at få sådan noget at vide, at ens barn lukker i, når man er der...tager det måske meget personligt, men sådan gør mødre vel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.