Dukkehusmøbler købes!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
811 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2010

TbCp

Er der nogen der ligger inde med nogle dukkehusmøbler + dukker dertil, som de vil sælge.
Det er møbler/dukker der passer til Lundby dukkehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åååh,hvor det vækker minder,jeg havde sådan et kæmpe dobbelthus med masser af møbler.Mange af dem havde min onkel lavet i sådan noget blød træ,de var SÅ flotte.Jeg skal lige spørge mine forældre,er ret sikker på det hele er på deres loft.Og da jeg ikke skal have flere børn vil jeg gerne sælge,tror ligesom ikke det nogensinde bliver et hit hos Alexander

Anmeld

30. november 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Åååh,hvor det vækker minder,jeg havde sådan et kæmpe dobbelthus med masser af møbler.Mange af dem havde min onkel lavet i sådan noget blød træ,de var SÅ flotte.Jeg skal lige spørge mine forældre,er ret sikker på det hele er på deres loft.Og da jeg ikke skal have flere børn vil jeg gerne sælge,tror ligesom ikke det nogensinde bliver et hit hos Alexander

Det lyder godt

Anmeld

9. december 2010

TbCp

Hiver lige den her op igen!

Anmeld

9. december 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Sorry,har ikke glemt dig,jeg har sagt det til min stedfar,og han skal nok kigge når han skal op på loftet efter den store kasse med julepynt.Men hvornår det bliver,ved jeg ikke,de plejer godtnok være lidt sløve til at få pyntet

Anmeld

9. december 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Sorry,har ikke glemt dig,jeg har sagt det til min stedfar,og han skal nok kigge når han skal op på loftet efter den store kasse med julepynt.Men hvornår det bliver,ved jeg ikke,de plejer godtnok være lidt sløve til at få pyntet

Det er bare i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.