Sundt alternativ + grønt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Sabrina2014

Hej tøser.

Jeg står i den situation at jeg skal passe meget på hvad jeg spiser, og min kæreste er virkelig svær at lave mad til. Han kan ikke lide rugbrød, og ELSKER sovs!

Så i morgen står den på kyllingefilet, hjemmelavede kartoffelbåde og grøntsager - er der nogle der har et sundt alternativ på en sovs jeg kan lave til ham? :/

Derefter - Jeg må ikke spise mere end 1-2 stykker frugt om dagen, og jeg kan ikke lide gulerødder.. Er der nogle der har nogle idéer til hvilket grønt man kan gå og gnave af, udover agurk og tomat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Dinna88

Sabrina L skriver:

Hej tøser.

Jeg står i den situation at jeg skal passe meget på hvad jeg spiser, og min kæreste er virkelig svær at lave mad til. Han kan ikke lide rugbrød, og ELSKER sovs!

Så i morgen står den på kyllingefilet, hjemmelavede kartoffelbåde og grøntsager - er der nogle der har et sundt alternativ på en sovs jeg kan lave til ham? :/

Derefter - Jeg må ikke spise mere end 1-2 stykker frugt om dagen, og jeg kan ikke lide gulerødder.. Er der nogle der har nogle idéer til hvilket grønt man kan gå og gnave af, udover agurk og tomat?

Saucen kan jeg ikke hjælpe dig med, men det kan da gøres ved at skære ned på mængden af smør/fløde hvad du nu putter i, lave en mini portion og generelt bare begrænse mængden af det til maden?

angående det grønne: hvad med majskolber, peberfrugter skåret i tern, mini majs, blomkål/broccoli?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.