En grimasse der skulle passe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. august 2008

Hudi

Hejsa! Ja så vil jeg lige fortælle om en lille episode vi havde med Uma og en af hendes legekammerater. Det startede med at Uma kom hjem fra ferie fra farfar. Hun skulle skynde sig ind til Navn (som hendes dukke hedder), og snupler over dørstt. AV for satan siger tøsen 8( :-o gad vide hvor hun har lært det... Vi ringer til farfar der hårdnakket siger at det har han ALDRIG sagt... He he, men det siger han jo hver gang han slår sig såååå.... Nå men vi får efter noget tid lært hende at det hedder av for pokker eller av for søren. Vi skal så til farfar's fødselsdag, og Uma har en lille veninde med Zelina. Tøserne hygger sig og leger i haven, så da vi når aften er de møg beskidte, så vi smider dem i bad. Farfar har et dejligt stort badekar, og tøserne hygger sig rigtig meget. Zelina tager så en kop og hælder vand i hovedet på Uma, men det går lidt vildt for sig, og hun får slået Uma med koppen. Hun kigger på Uma og siger aiiiiiii av for søren Uma, hvor efter Uma kigger overbærende på hende, og siger..... Det hedder det ikke. Det hedder av for SATAN. 8(:D:P hmmm der gjaldt det alstå om at holde masken. Hilsen Heidi Uma og Liva (der nu så småt kan sidde selv)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

3rollinger

:D:D:D:D

Aah, de er saa skoenne de smaa.

Min datter havde ogsaa vaeret hjemme hos mormor og havde sagt For helvede, og min mor fortalte det saadan lidt pinlig og undskyldene, og sagde at det nok var hendes mand der havde laert hende det.

Men jeg kunne berolige hende med at det nok var mig selv, for det er lige praecis hvad der nogen gange komme ud af min mund :$:$

Anmeld

25. august 2008

Stumpen

De fanger bare ALT nu.. Mathilde ville på trampolinen den anden dag og så siger min mor -henvendt til mig, den er da pisse våd....
Pis våd kommer der så fra Mathilde :-o;)

Jeg ved godt at det ikke er skønne ord, vi her disker op med, men jeg kan kun smile af vores små papagøjer... :D
(H) Anja..

Anmeld

25. august 2008

st

Argh hvor godt. Fantastisk historie.

:D

st

Anmeld

26. august 2008

Munder

Ja, ungerne bliver s.. hurtigt store ;)

Sikke en sød historie:D

Anmeld

27. august 2008

nilles

Hihi sidder med et stort smil på - man skal altså passe på ind imellem *G*

Her hjemme er vi også igang med at komme af med en af de små svipsere. Far kom en dag til at sige 'gå væk flue-du er født i en lort'..den fangede junior lige med det samme så nu er alt altså bare 'lor'...lidt pinligt ude på legepladsen når ens søn stopper stolt op, peger ned i jorden og siger se mooaaar - lor!!! *G*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.