Hvordan er jeres gynækolog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Louisiana

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hun er sgu da ik rigtig klog altså Har du mulighed for at skifte??

Jeg vil i hvert fald forsøge at skifte!! Jeg har været træt af hende længe, men havde ikke lige forventet de ting hun sagde her idag

Den situation, hvor hun mener jeg har presset hende, da undrede jeg mig over, at hun ikke indkaldte mig til et møde... Hun sagde bare i telefonen, at jeg kunne prøve de her piller, og hun ville lægge en recept ved skranken ude ved sekretæren. Det hun gik mest op i at forklare var, at jeg skulle hente pillerne i Tyskland. Og det var dét. Jeg ringede så tilbage dagen efter, for jeg havde jo 1000 spørgsmål til de her piller, som jeg ikke kendte til... Men jeg har PRESSET hende til, at give mig pillerne!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Louisiana

SussieThyssen skriver:

Eii..hun er da helt ærligt ikke en døjt seriøs. Ud til højre med hende.

Jeg vil også undersøge, om jeg kan få en anden!! Og så vil jeg lige fortælle hende hvad jeg mener om hende, næste gang jeg er til møde med hende! Ikke sidde og råbe og skrige, men bare stille og roligt fortælle hende sagen fra min side.

Anmeld

29. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Louisiana28 skriver:

Jeg vil i hvert fald forsøge at skifte!! Jeg har været træt af hende længe, men havde ikke lige forventet de ting hun sagde her idag

Den situation, hvor hun mener jeg har presset hende, da undrede jeg mig over, at hun ikke indkaldte mig til et møde... Hun sagde bare i telefonen, at jeg kunne prøve de her piller, og hun ville lægge en recept ved skranken ude ved sekretæren. Det hun gik mest op i at forklare var, at jeg skulle hente pillerne i Tyskland. Og det var dét. Jeg ringede så tilbage dagen efter, for jeg havde jo 1000 spørgsmål til de her piller, som jeg ikke kendte til... Men jeg har PRESSET hende til, at give mig pillerne!!

HMF.... Hvis der ik er andre i nærheden af dig, har du så overvejet Odense??

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

1m1i1a skriver:

Det lyder rigtig øv! Man skulle jo mene, man kunne spørger, søge råd, hjælp, og ikke mindst snakke og forklare, med sin læge. Det lyder virkelig også fjollede, det med at du skulle ha PRESSET hende til at gi dig de piller, hun gir vel ikke grønt lys til noget hun ikke mener er det rigtige?

Håber du finder en ny læge..

Ja, præcis, det er sådan det burde være!

Jeg kan jo heller ikke presse hende til noget jeg ikke aner eksistere!  Desuden var det jo også hende der foreslog pillerne - jeg vidste jo ikke noget om dem! Synes det er helt ude i tågene...!

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

HMF.... Hvis der ik er andre i nærheden af dig, har du så overvejet Odense??

Øh nej... Hvad er der specielt ved Odense? Bor ret langt væk fra Odense...

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

29. november 2010

Louisiana

Og for resten: Da jeg havde sagt til hende, at jeg synes hun var dårlig til at informere, så sagde hun det dér med, at jeg havde presset hende, og så sagde hun, at nu ville hun ikke give mig flere piller...  Så nu tager hun min eneste mulighed for at blive gravid fra mig - som straf, føles det

Anmeld

29. november 2010

Kildebakken

Du skal have en ny gynækolog og det kan da ikke gå hurtigt nok. Hun lyder ret uproffesionel og ufølsom. Hun lægger sit ansvar fra sig på en meget ucharmerende måde, ja prøver faktisk at tvære den ud på dig. 

Det skal dog lige siges at det jo ikke er sikkert at den næste er meget bedre, så der ville jeg nok træde mere varsomt. Det vil sige jeg ville først gøre opmærksom på deres manglende kommunikationsevner, når jeg ikke længere havde brug for deres hjælp. Og så måske knytte lidt mindre lid til at de har kompetencer udover på det lægefaglige område.

Håber det lykkedes for dig at blive gravid

KH

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

Kildebakken skriver:

Du skal have en ny gynækolog og det kan da ikke gå hurtigt nok. Hun lyder ret uproffesionel og ufølsom. Hun lægger sit ansvar fra sig på en meget ucharmerende måde, ja prøver faktisk at tvære den ud på dig. 

Det skal dog lige siges at det jo ikke er sikkert at den næste er meget bedre, så der ville jeg nok træde mere varsomt. Det vil sige jeg ville først gøre opmærksom på deres manglende kommunikationsevner, når jeg ikke længere havde brug for deres hjælp. Og så måske knytte lidt mindre lid til at de har kompetencer udover på det lægefaglige område.

Håber det lykkedes for dig at blive gravid

KH

Ja, jeg har tænkt samme tanke, men jeg kan heller ikke holde ud, at gå i tavshed, og lade hende jokke sådan rundt på mig  Jo mere jeg tænker over vores samtaler, des dårligere får jeg det...  Især fordi hun 'har magten', og allerede gør brug af den, ved ikke at ville lave en ny recept på Pergotime, hvis jeg skal bruge én. Og det sagde hun først da jeg indvendte, at jeg synes jeg var blevet dårligt informeret...

Anmeld

29. november 2010

SSL

Louisiana28 skriver:

Min er nemlig lidt svær, at tale med. Især fordi hun giver mig skylden for sine egne fejl  Og idag beskyldte hun mig for at have PRESSET hende til, at give mig hormonpiller - som jeg ikke engang anede eksisterede..!! Det er noget så frustrerende, for jeg har ikke rigtig tillid til hende mere, og føler mig ikke tryg hos hende

Hvordan har I det med jeres gynækolog?

EEEJ  Sikke en dum én!! Det er jeg ked af at læse, skynd dig og undersøg om du kan få en anden!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.