Øv dumme æglæsningsteste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Babyblop

Jeg er ved at blive tosset på de ægløsningsteste eller måske bare at den ikke bliver positiv. Er for nylig stoppet med minipiller og har prøvet at teste for at se om jeg fik ægløsning eller ej. Ved jo godt at det kan tage lang tid..er bare så utålmodig!

Jeg har nu to gange på tre uger haft en streg som var lige ved og næsten. Altså næsten lige så tydelig som teststregen...men kun næsten..så skulle man tro at den dagen efter var positiv, men næ nej, så begynder den bare at blive mere utydelig. ØV.

Er der andre herinde der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Babyblop skriver:

Jeg er ved at blive tosset på de ægløsningsteste eller måske bare at den ikke bliver positiv. Er for nylig stoppet med minipiller og har prøvet at teste for at se om jeg fik ægløsning eller ej. Ved jo godt at det kan tage lang tid..er bare så utålmodig!

Jeg har nu to gange på tre uger haft en streg som var lige ved og næsten. Altså næsten lige så tydelig som teststregen...men kun næsten..så skulle man tro at den dagen efter var positiv, men næ nej, så begynder den bare at blive mere utydelig. ØV.

Er der andre herinde der har prøvet det?

Hejsa, ja jeg har oplevet flere gange at mine tests aldrig blev helt positive. Det til trods for at min gyn. flere gange kunne fortælle mig at jeg havde haft ægløsning, og mine tal var helt normale.

Prøv evt. med en digital ægløsningstest. Det er et lidt smådyrt system, men er virkelig rart når man ikke kan teste positiv med de alm. tests.

Anmeld

29. november 2010

Babyblop

Det var selvfølgelig en idé. Må dog nok hellere vente til jeg har en (mere) regelmæssig menstration ellers bliver det nok en dyr omgang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.