Nu er det bare slet ikke sjovt mere :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Misa

Min lille datter på 6 uger skriger virkelig helt vildt når hun blir lagt til brystet.. hun har gjordt det de sidste par uger..

Det som om hun får ondt i maven også græder hun virkelig så jeg får helt ondt i mit hjerte 

Tænkte på at det kunne være den der fase der er mellem de er 4-6 uger også kommer den jo igen når de er omkring 12 uger..

Men jeg føler virkelig jeg snart ikke kan holde det ud mere, at hun skal blive så ked af det.. Jeg er jo næsten selv ved at tude når det er..

Nogle gange sutter hun kun lige et par gange også skriger hun helt vildt..

Hvis jeg så giver hende en flaske er der intet.. Den spiser hun med velbehag. (dette er kun blevet gjordt 2 gange, da jeg jo helst vil amme)

Please er der ikke nok nogen der kan sige at det snart bliver bedre?? 

P.s jeg har masser af mælk så det kan ikke være der problemet er.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Lolli

Åh, det er bare ikke sjovt når de gør det. Øv! Vi havde samme tur da min søn var omkring 3-4 uger gammel. Han hylede og stod ud i en flitsbue når jeg lagde ham til. Vi fandt så ud af at det simpelthen var fordi han ikke var sulten. Jeg havde ammet 14-16 gange i døgnet inden den her tid og lige pludselig gik han ned til 8-10 gange.

Min sundhedsplejerske mente at det var fordi amningen var kommet godt igang og han nu kunne finde ud af at spise sig ordenlig mæt hver gang.

Jeg fandt altså ud af at han ikke skulle have mad hver gang han skreg - man skal jo lige finde ud af hvornår de skriver på hvad.

Anmeld

29. november 2010

Mia&Allan

-Miras_Mor- skriver:

Min lille datter på 6 uger skriger virkelig helt vildt når hun blir lagt til brystet.. hun har gjordt det de sidste par uger..

Det som om hun får ondt i maven også græder hun virkelig så jeg får helt ondt i mit hjerte 

Tænkte på at det kunne være den der fase der er mellem de er 4-6 uger også kommer den jo igen når de er omkring 12 uger..

Men jeg føler virkelig jeg snart ikke kan holde det ud mere, at hun skal blive så ked af det.. Jeg er jo næsten selv ved at tude når det er..

Hvis jeg så giver hende en flaske er der intet.. Den spiser hun med velbehag. (dette er kun blevet gjordt 2 gange, da jeg jo helst vil amme)

Skriger hun hver gang du ligger hende til??? Og ligger du henne til hver gang hun skriger??

Min datter havde nogle dage da hun var 3uger og har en periode igen hvor hun skriger helt vildt når hun har spist... Men det er pga luft i maven har vi fundet ud af, derfor får hun zoneterapi og mycolon dråber...

Anmeld

29. november 2010

Misa

Mia&Tonny skriver:

Skriger hun hver gang du ligger hende til??? Og ligger du henne til hver gang hun skriger??

Min datter havde nogle dage da hun var 3uger og har en periode igen hvor hun skriger helt vildt når hun har spist... Men det er pga luft i maven har vi fundet ud af, derfor får hun zoneterapi og mycolon dråber...

hun får biogaia dråber mod mavekneb.

Hun presser også indimellem, men hun har ikke så tit afføring, og når hun så først har så kommer der virkelig meget.. 

Det er mest om dagen hun gør det og aftenen.. Om natten er der intet..

Hun spiser hver 4 time ca og det er så der jeg lægger hende til.. også skriger hun ellers rigtig meget.. Hvis jeg giver hende sutten, sutter hun på den som om hun er rigtig meget sulten..

Også er det jeg har prøvet at give hende en flaske (som kun er sket 2 gange)

Hvor hun faktisk spiser 100 ml erstatning..

Men som sagt har jeg jo masser af mælk..  

Anmeld

29. november 2010

Mia&Allan

-Miras_Mor- skriver:

Hun presser også indimellem, men hun har ikke så tit afføring, og når hun så først har så kommer der virkelig meget.. 

Hun spiser hver 4 time ca og det er så der jeg lægger hende til.. også skriger hun ellers rigtig meget.. Hvis jeg giver hende sutten, sutter hun på den som om hun er rigtig meget sulten..

Hmm har du prøvet at snakke med din læge? Min veninde havde samme problem, og det var vist noget med at hendes mælk var ''sur''...

Anmeld

29. november 2010

Tulle28

-Miras_Mor- skriver:

Det kan enten være fordi mælken er lidt længe om at løbe til (det kan måske også forklare, hvorfor hun er så glad når hun får flaske, der kommer mælken med det samme og hun skal ikke arbejde for den...) eller fordi den løber meget hurtigt (og så kan det jo også være så meget andet;-)) Prøv at kigge lidt på disse link og se om du kan nikke genkendende til noget af det:

http://ammenet.dk/wiki/nedl-bsrefleks

http://ammenet.dk/wiki/overproduktion

Ellers er ammenet.dk en meget god side, hvis man har spørgsmål til amning.

Knus Tulle

Anmeld

29. november 2010

Lolli

-Miras_Mor- skriver:

Hver 4. time - ja så burde hun jo være sulten. Men som en også skriver så går der jo lidt inden mælken kommer, så den tror jeg da  også på det kunne være. Hun er måske en lille utålmodig en.

Jeg ville nok snakke med min sundhedsplejerske. Syntes hun var mere "brugelig" end min læge dengang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.