Kjole tips? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.829 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. november 2010

mukka88

Hej Tøser

Jeg skal snart til julefrokost og vil såååå.. gerne have en pæn kjole på, har fundet en hvor den ene skulder er fri det er lidt svært at forklare, så sidder lige et billede ind .

problemet er at jeg har en stor barm, så kan ikke undvære at have bh på! hvordan gemmer man den ene bh strop`? Nogle der har en god ide? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Noneother

Gennemsigte stropper eller uden stropper. Du kan jo få sådan nogle silikone bhér der kan holde op til 30 gange mener jeg det er

Anmeld

29. november 2010

sismofutten

Hmm - jeg tænker at det ikke vil være så godt, hvis du bare tog den ene strop af?

Ellers kan du måske tage stroppen på den "bare" skulder og krydse den, så dem følger kjolens kant - forstår du?

Ved ikke om det kan lade sig gøre - men lad mig endelig vide, hvis du finder en løsning :-)

Og forresten - RIGTIG fin kjole ;-)

Anmeld

29. november 2010

mukka88

Noneother skriver:

Gennemsigte stropper eller uden stropper. Du kan jo få sådan nogle silikone bhér der kan holde op til 30 gange mener jeg det er

bruger en stor str. bh 70 HH så nej sådan nogle bhér kan jeg ikke få desværre. 

Anmeld

29. november 2010

mukka88

sismofutten skriver:

Hmm - jeg tænker at det ikke vil være så godt, hvis du bare tog den ene strop af?

Ellers kan du måske tage stroppen på den "bare" skulder og krydse den, så dem følger kjolens kant - forstår du?

Ved ikke om det kan lade sig gøre - men lad mig endelig vide, hvis du finder en løsning :-)

Og forresten - RIGTIG fin kjole ;-)

Har desværre ikke nogle bhér hvor man kan tage stropperne af ellers en god ide..

Anmeld

29. november 2010

NessaXenia

min veninde skulle i sommers have sådan en skulderfri kjole på, hun gemte den ene bh strop nede i bhen. du ved der under armhulen

Anmeld

29. november 2010

Noneother

mukka88 skriver:

bruger en stor str. bh 70 HH så nej sådan nogle bhér kan jeg ikke få desværre. 

Hold da fast. så ville jeg nok vælge de gennemsigtige stopper.

Anmeld

29. november 2010

L.J.L

Hvad med en halterneck BH det ses mindre end de alm. skulderstropper...

Anmeld

29. november 2010

mukka88

Nina Sophia skriver:

min veninde skulle i sommers have sådan en skulderfri kjole på, hun gemte den ene bh strop nede i bhen. du ved der under armhulen

Ja det var jo faktisk en god ide Det må jeg lige prøve om det kan lade sig gøre Tak for ideen >:<

Anmeld

29. november 2010

NessaXenia

mukka88 skriver:

Ja det var jo faktisk en god ide Det må jeg lige prøve om det kan lade sig gøre Tak for ideen >:<

velbekommen  håber det kan lade sig gøre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.