ok...kom så kloge hoveder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

Loggidut

hvordan opdatere man så her....er det bare en f5ér eller hvad....jeg leder efter en opdaterknap...men kan ikke finde den...men hvad pokker jeg kan ikke finde hoved eller hale i ret møj aligevel:$
ha ha ha

knus fra sloggi...som har for vane at trykke opdatere ca 60 gange i minuttet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

linemus

Hvad med bare at trykke opdater øverst på siden? Ligesom der hvor standard pileknapperne frem og tilbage er? Forstår du?

Knus Line

Anmeld

18. februar 2008

Susan1978

Ja det er det jeg gør... skulle man jo også på NB.. :D

Hvad med bare at trykke opdater øverst på siden? Ligesom der hvor standard pileknapperne frem og tilbage er? Forstår du?

Knus Line

Anmeld

18. februar 2008

linemus

Ja det er det jeg gør... skulle man jo også på NB.. :D

Knus Line

På NB var der en "opdater" knap ved siden af "nyt indlæg" - det er nok den, Loggi mener...

Anmeld

18. februar 2008

Loggidut

jeps jeg brugte altid opdaterknappen altså den nb havde...hmmm...ja self er der da den i roolbaren...den havde jeg da lige glemt...lol...tak sa di ha...sagde stardust lige! :D

Anmeld

19. februar 2008

Marco2

Godmorgen alle tøser. Hvor er det dog dejligt at man sådan kan skrive til Jer igen allerede fra morgenstunden!! Ja, jeg kan heller ikke lige finde ud af hvordan man kan se om der er kommet indlæg man ikke lige har læst. Der kommer godt nok den her grønne bog, men den forsvinder ikke når jeg har åbnet og læst indlægene...hmm. gør det de ved Jer andre?? Men har fundet ud af at man ikke skal trykke "citer indlæg" men besvar emne.. (C) Ha' en super dag, og glæder mig til vi ses i morgen til dem der kommer der. En morgenglad AG

Anmeld

19. februar 2008

linemus

Sådan gør jeg:

Jeg læser alle nye indlæg og går hver gang "tilbage". Når jeg er færdig, ser jeg på tidspunktet for det øverste indlæg, trykker "opdater", og kan derefter læse de nye indlæg der er kommet efter det tidspunkt - de nyeste står øverst (også fedt, for så skal man ikke bladre 3-4 sider tilbage for at se om der er svar).

Ellers kan man logge ud og så er alle nye indlæg med grøn bog, når man logger ind. Men det er jo kun fedt, hvis man ikke lige skal være på i længere tid.

Citaterne er jo smarte, hvis nu man vil svare en bestemt i tråden - så ved man hvad det handler om, når man læser det.

Nå, det var bare lige hvordan jeg gør det ;)

Anmeld

19. februar 2008

Marco2

Fanks Line. Du har sgu altid været så smart (C) Ha' en glad dag med dine dejlige unger. AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.