Hvor længe har I været på baby.dk? :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. november 2010

piadas

Jeg kom til at tænke på, hvor længe I egentlig har brugt baby.dk? Jeg er blevet rigtig glad for hjemmesiden og synes det er rigtig fedt med en online-mødregruppe, hvor vi kan dele hinandens glæder og sorger. 

Nogle gange kan jeg godt ærgre mig over, at jeg ikke fandt hjemmesiden, før jeg blev gravid, for det er bare rigtig hyggeligt herinde! Især når jeg læser indlæggene fra dem, som har svært ved at blive gravide, for den gruppe tilhører jeg selv. Der er jo egentlig masser af gode råd med diverse "baby-klister" osv. som jeg måske også kunne have draget nytte af, så det ikke havde taget så lang tid at blive gravid! Meeen så ved jeg det til en anden gang, hvis vi nu skal have nr. 4 engang!

Desuden elsker jeg at læse fødselsberetninger, for det er jo bare det største øjeblik i os (vordende) mødres liv. Og så er det jo vildt spændende når en eller anden skriver, at nu har hun veer eller vandet lige er gået! Så går man og venter i spænding på, hvordan det gik!

Nå, men tilbage til mit spørgsmål - nu ævler jeg vist løs igen! Har I været herinde længe (før I blev gravide) eller brugte I også siden før? For mit eget vedkommende oprettede jeg min profil, da jeg var 6-7 uger henne, tror jeg nok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Sofia

Jeg oprettede min profil da vi startede projektbaby. Jeg tror det var i slutningen af november 2009 Synes også det var rigtig rart at få inputs og vejledning, fx i forhold til æ-tests osv. Og nu er det bare så skønt med denne online mødregruppe, hvor man rigtig kan snakke med andre i samme situation

Anmeld

29. november 2010

AnneBJ

Jeg tror nok jeg oprettede min i starten af året. Jeg havde smidt mine p-piller for at nå at "nulstille" kroppen inden kæresten blev klar. Siden blev brugt meget til "mental forberedelse" fra min side, og til at afreagere på andre end den stakkels kæreste som endnu ikke var klar

Anmeld

29. november 2010

blomst84

Jeg oprettede en profil i januar i år, da jeg havde haft en SA og sad og googlede omkring emnet. Det første der kom frem var baby.dk hvor rigtig mange havde skrevet om deres erfaringer omkring SA, derfor læste jeg med i lidt med herinde i nogle dage, og derefter lavede jeg selv en profil  Da jeg igen i april havde en SA, brugte jeg siden her meget og skrev om mine bekymringer omkring dette og det hjalp mig meget, da jeg fabdt ud af at der var mange i samme båd som mig     

Anmeld

29. november 2010

Marco2

Har været her siden februar 2008 

Men inden da var jeg på netbaby.dk med min terminsgruppe/mødregruppe fra min datter.

Men netbaby var så dårligt, enormt langsomt og folk blev bannet i et væk for de mest latterlige ting.

Og så kom vi alle herover istedet for. Der havde Henrik næsten lige startet siden og bød os velkommen.

Jeg var på netbaby under min graviditet, hvor jeg bare læste med derinde. Der gik længe efter jeg havde oprettet min profil til jeg "gav mig til kende". Men vi snakker stadig rigtig godt sammen og ses stadig selvom ungerne er over 3 og vi har lært hinanden at kende på et netforum.

AG 

Anmeld

29. november 2010

Diana...

Jeg oprettet mig 31 oktober 2008 så det er jo over 2 år siden, jeg fandt siden da jeg var gravid med Lucas og har bare været super glad for siden og er det stadig. 

Jamen hvad har jeg brugt siden til hmm bom bom hygge  Jeg har jo ikke de store problemer med at blive gravid og det eneste tidspunkt hvor jeg virkeligt havde brug for råd var da Lucas i 2 1/2 måned kun ville sove i max 2 timer om natten og ikke samhængende der måtte jeg bede om råd her inde. 

Men for ellers er det bare rent hygge fra min side af, jeg har en anden mødregruppe her inde også som jeg er rigtig glad for, og nu denne også. Jeg har mødt rigtig mange her indefra. 

Jamen jeg synes jo bare det er en helt fantastisk side 

Knus Diana

Anmeld

29. november 2010

IAH

Jeg meldte mig til den 15 maj. Jeg gik og puttede lidt med det at fortælle familie og venner at jeg er gravid. Jeg havde aborteret præcis to år før, så jeg var meget nervøs for det. Jeg prøvede også netdoktors babyklub, men syntes det var så trægt i der. Så her på baby.dk er der meget bedre!Knus

Anmeld

29. november 2010

piadas

Hvor er det dejligt at læse, at jeg ikke er den eneste, der er superglad for baby.dk! (Men det havde jeg nu heller ikke regnet med!)

Jeg kan jo se, at vi har forskellige indgangsvinkler til siden, men det er jo nok naturligt, at vi interesserer os for det, som vi selv har haft problemer med i forhold til både at blive gravid, selve graviditeten og snart fødslen!

I hvert fald er jeg bare rigtig glad for at følges med jer - og tænk - det er lige om lidt de første af vores små poder begynder at se dagens lys!

Anmeld

29. november 2010

Moaaar <3

Jeg blev bruger da jeg blev gravid mener jeg nok, eller nok nærmer da jeg fandt ud af jeg var gravid og jeg ar 4+ så det må være omkring maj måned 2010

Anmeld

29. november 2010

JonTri

Jeg har været her siden sommeren 2008 tror jeg nok... kom herind i forbindelse med at jeg havde fået Jonathan... anede ikke den eksisterede før og det kunne da være hyggelig, at være her som 1.gangs gravid... der er i hvert fald flere bekymringer og spm første gang (selvfølgelig).. Jeg lurer mest rundt herinde og holder mig for mig selv. Gider ikke rigtigt de der hede debatter, der kører af sporet, men læser den gerne. Synes det er en super side generelt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.