Vil lige vise jer......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

NinaNymannMadsen

ih hvor ser det da bare hyggeligt ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

VNB

B&J skriver:

jaaaa  den vigtigste ting i rummet

giver dig helt ret!

Anmeld

29. november 2010

VNB

Astasmor skriver:

ih hvor ser det da bare hyggeligt ud.

mange mange tak

Går også ind flere gange om dagen og kigger lidt på det hele  hmm ja man kan fordrive ventetiden på mange sjove måder

Anmeld

29. november 2010

NinaNymannMadsen

VNB skriver:

mange mange tak

Går også ind flere gange om dagen og kigger lidt på det hele  hmm ja man kan fordrive ventetiden på mange sjove måder

okay..
ja det kan man

Anmeld

29. november 2010

Sakris

VNB skriver:

mange tak  Det er godt at høre at den store dumme sorte reol ikke tager fokus fra alt det andet

uha nej 9 dage er ikke længe... men man ved jo aldrig om vi så skal ligge yderligere 14 dage oveni  håber jeg dog godt nok ikk

Nu er du da også snart ved vejs ende  underligt at din ticker siger at der er 11 dage til termin når du er 36+1?

Nej, det er det med de 14 onde dage... Er sikker på det er der tålmodigheden for alvor bliver sat på prøve....

Tænk at I har kunne vente med at få kønnet af vide. Det synes jeg er sejt. På den anden side er det jo ligegyldigt bare h*n er sund og rask. Vi var bare alt alt for nysgerrige, til at lade det gå forbi vores næse! 

Og nej, der er et eller andet galt med min ticker. Det har der været siden start, så er spændt på at se hvad den siger om 11 dage! Har prøvet at rette den, men kunne så ikke huske hvordan man gjorde det i signaturen...  haha

Men Hafferlaffen skal også være velkommen to uger før, hvis det er det tickeren hentyder til. Har jo så 4 uger til termin, så synes da bestemt også det nærmer sig! 

Anmeld

29. november 2010

VNB

Sakris skriver:

Nej, det er det med de 14 onde dage... Er sikker på det er der tålmodigheden for alvor bliver sat på prøve....

Tænk at I har kunne vente med at få kønnet af vide. Det synes jeg er sejt. På den anden side er det jo ligegyldigt bare h*n er sund og rask. Vi var bare alt alt for nysgerrige, til at lade det gå forbi vores næse! 

Og nej, der er et eller andet galt med min ticker. Det har der været siden start, så er spændt på at se hvad den siger om 11 dage! Har prøvet at rette den, men kunne så ikke huske hvordan man gjorde det i signaturen...  haha

Men Hafferlaffen skal også være velkommen to uger før, hvis det er det tickeren hentyder til. Har jo så 4 uger til termin, så synes da bestemt også det nærmer sig! 

hihi ja det er måske et tegn at din ticker har sit eget tælle system  ville da slet ikke være dårligt! vil glæde mig til at følge med i hvornår der sker noget!

Vi er skam også ved at sprænge af nysgerrighed over kønnet nu her, men det har været fantastisk spændende ikke at vide det! Du kan tro der er gættet på livet løs fra ALLE vi kender  og nogle af dem får jo ret! Tror oven ikøbet at min far og min kæreste har gang i en lille oddset, så blir spændende hvem der løber med sejren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.