Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tak for kommentarerne igen ^_^
mht lys så bruger han en alm flash på et stativ og med en hvid paraply.. og så noget der hedder reflektor... og så en hvid væg... fotoudstyr simpelthen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WAW siger jeg bare. HOLD da op.De er virkelig flotte.
Virkelig gode.........
Du er virkelig en smuk model......
Holy magle hvor er de smukke altså!!
Det er bare rigtig smukke billeder. Og du er rigtig smuk!
Har i speciel belysning, eller bearbejdes de i photoshop bagefter?
Ej hvor kunne jeg godst tænke mig nogle ordentlige billeder af min mave, når jeg ser sådan nogle her!
Sakris skriver: Det er bare rigtig smukke billeder. Og du er rigtig smuk! Har i speciel belysning, eller bearbejdes de i photoshop bagefter? Ej hvor kunne jeg godst tænke mig nogle ordentlige billeder af min mave, når jeg ser sådan nogle her!
jeg har skrevet længere oppe mht belysningen.. jamen det er da bare at få det gjort
isabellamor skriver: jeg har skrevet længere oppe mht belysningen.. jamen det er da bare at få det gjort
Ah, ja det med at læse det hele :-)
Men super flot....
Super billeder
isabellamor skriver: hej pigerne. så fik min kæreste og jeg lige lyst til at lave nogle flere billeder lidt anderledes end de andre, som jeg da syntes at i skal se.. Billederne er taget hjemme i vores "stue/soveværelse" i sengen. Håber i kan lide dem
hej pigerne. så fik min kæreste og jeg lige lyst til at lave nogle flere billeder lidt anderledes end de andre, som jeg da syntes at i skal se..
Billederne er taget hjemme i vores "stue/soveværelse" i sengen.
Håber i kan lide dem
SÅ fint og naturligt Skønne billeder!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128