Hvordan er snesituationen hos Jer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Marco2

Her står himmel og jord i et.

Det er helt vildt som det sner. Arbejder i Hasselager ved Århus, og kan da blive lidt nervøs for hvordan man kommer herfra hvis det her fortsætter …

Hvordan er vejret hos Jer? Og skal I ud og køre idag?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

CA

Puha det lyder træls. Du skal da hjem inden du sner inde...

Her kommer der lige nu ingenting ned fra himmelen, men det fyger helt vildt. Og så bor vi derude på landet, hvor kommunens sneskovl har glemt os, så det er ret svært at komme til og fra os... 

Anmeld

29. november 2010

Sofia

I Århus sner det og der ligger meget sne på vejene osv. Men på gåben kan man nu godt komme frem. Jeg er da kommet op på Uni i hvert fald

Anmeld

29. november 2010

Diana...

Her i Engesvang er der også meget. Det sneet ikke da jeg lagde mig til at sove for 3 1/2 time og da jeg så vågner for en halv time siden ligger der ca 5 cm i hele gården igen. Og der havde min man om morgen lige været ude og fjerne ca 15 cm. 

Min mand skulle til silkeborg i morges en tur der normalt tager 20 min idag tog den 1 1/2 time VILD. Så her sner det sådan lidt løbene hele tiden, lige nu er der pause 

Anmeld

29. november 2010

AnneBJ

I Kolding ligger der sne, og af og til sner det. Det blæser rimeligt godt, så det der ligger bliver kastet rundt. Samtidig skinner skolen, og der en smule skyer på den ellers blå himmel! Så smukt vejr. Busserne kører som planlagt, og vejene er ok - lidt glatte, og lidt smalle pga. sneen der ligger i kanterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.