spil til wii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. november 2010

ivfmarie

er der nogen der kan anbefale et godt wii-spil til ungerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Anja

Uha, jeg synes det er vanskeligt at finde et spil, der passe til begge aldersgrupper. Det eneste, der rigtigt fungerer her hjemme er Mario Kart. Det er de så tilgengæld også glade for og ikke mindst gode til begge to.

De kan begge finde ud af og have glæde af elementer af Sport Resort, men det er stadig svært for Elias nogle gange.

Ellers er Jonas (6 år) vild med alle de forskellige Mario spil  - super Mario, Mario Galaxy osv. Men desværre har Elias ikke rigtigt fundet ud af at styre Mario i de spil, han dør i al fald stort set med det samme  

Pøj pøj med det  - og hvis det lykkes at finde et godt spil, som begge har glæde af, så giv lige et praj.

Anmeld

29. november 2010

Kaufie

William spiller (selvfølgelig) Cars Toons: Mater's Tall Tales og Cars Mater-National Championship. Det sidste er nemmest for ham, idet man bliver hevet tilbage på banen når man er Off track. Han er efterhånden så god til at styre med både controller og nunchuk på samme tid, at han kan nå i top 3 i ræs'ene.... Ca det samme som hans mor.....

Anmeld

2. december 2010

Susan1978

Her spiller de også mario cart og Emil kan næsten styre det. Ea kan meget andet, men hun er også snart 7. IVF - bruger du stadig din meget til at træne med/på? Jeg har bestilt zumba spillet og regner med at det kommer med posten her en af dagene - så skal Ea og jeg danse. Jeg får den nemlig ik rigtig brugt.

Anmeld

6. december 2010

linemus

Susan1978 skriver:

Her spiller de også mario cart og Emil kan næsten styre det. Ea kan meget andet, men hun er også snart 7. IVF - bruger du stadig din meget til at træne med/på? Jeg har bestilt zumba spillet og regner med at det kommer med posten her en af dagene - så skal Ea og jeg danse. Jeg får den nemlig ik rigtig brugt.

Susan, hvad er det for et Zumba spil?

Jeg har fundet det her Dance Workout http://www.billigespil.dk/shop/my-fitness-coach-67 74p.html som jeg ønsker mig i julegave. Det tror jeg lige er mig

Anmeld

6. december 2010

Susan1978

linemus skriver:

Susan, hvad er det for et Zumba spil?

Jeg har fundet det her Dance Workout http://www.billigespil.dk/shop/my-fitness-coach-67 74p.html som jeg ønsker mig i julegave. Det tror jeg lige er mig

Det er ikke det, men det ser også sjovt ud.

Det var et wii zumba spil som skulle releases her 30 nov.  -  og jeg har faktisk også bestilt det, har lige tjekket ordren og den skriver at ukendt leveringstid, så har lige skrevet til dem.

men jeg kan umiddelbart ikke finde spillet på siden mere.. så måske det er en ommer..

Anmeld

6. december 2010

linemus

Susan1978 skriver:

Det er ikke det, men det ser også sjovt ud.

Det var et wii zumba spil som skulle releases her 30 nov.  -  og jeg har faktisk også bestilt det, har lige tjekket ordren og den skriver at ukendt leveringstid, så har lige skrevet til dem.

men jeg kan umiddelbart ikke finde spillet på siden mere.. så måske det er en ommer..

Øv, har du betalt for det? Mon ikke det bare er forsinket. Det lyder ellers sjovt, det må jeg hellere ønske mig også

Anmeld

6. december 2010

Susan1978

linemus skriver:

Øv, har du betalt for det? Mon ikke det bare er forsinket. Det lyder ellers sjovt, det må jeg hellere ønske mig også

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/spil/article1364696.ece

jeg har ikke betalt noget endnu.. de hæver først når de afsender varen..

Anmeld

7. december 2010

ivfmarie

Ihh, det ser ellers fedt ud... jeg gad godt sådan et dansespil af en slags... Men nu var det ikke lige spil til mig jeg var ude efter

Vi endte med at købe Madagascar Kartz... nu må vi se om ungerne gider det.

Freja er blevet helt vild med at "cykle" på wii-boardet (wii-fit-plus) Hun kan nemt hjule rundt i en halv til en hel time!

Let me know about that Zumba-game, Susan!

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.