Så ondt i bækkenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Marco2

… eller nede for neden i maven.

Var igår ude at kælke lidt med min datter og lave snemand. Senere skulle vi gå ned og se julemanden ankomme, synge julesange og få lidt julegodter. Gik hjem igen. Og alt det gik fint. Er self besværet af maven, men ikke nogen smerter som sådan. Men så igår aftes. Shitti … Kunne ingen steder være og det gjorde bare så ondt. Ku' ikke komme op af sofaen på normal vis, men måtte ligesom glide ud over kanten.

Og i nat har bare været så træls. Hver gang jeg skulle vende mig i sengen har smerterne bare været så kraftige. Puhha.

Idag er det så lidt bedre, men hver gang jeg skal nogen steder er jeg meget øm når jeg går og rejser mig. Der er slet ingenting når jeg bare sidder.

Nogen af Jer der har prøvet noget lignende? Og er det overanstengelse eller hvorfor søren begynder det pludseligt at gøre så ondt??

Er i fysisk god form og i min første graviditet havde jeg ingen problemer overhivedet, og har heller ikke haft det i denne … indtil nu.

Men nu skal jeg dæleme også love for at smerterne har haft sit indtog.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Lene76

tror "bare" det er din krop der fortæller dig hvor din grænse går..... så ja overanstrengelse kender det kun alt for godt, har siden torsdag haft det næsten som du beskriver..... og har det bedst når jeg holder kroppen igang og ikke sidder stille for længe af gangen.... men vildt på fredag har du KUN 2 mdr til termin

Så pas lidt på dig selv, de næste par dage også tror jeg det blir bedre.

Knus Lene

Anmeld

29. november 2010

Malonde1985

Jep præcis det samme her!! Var også ude og kælke med datteren i torsdags og var desværre nok lidt for ivrig!  traskede op og ned ad bakken nok 50 gange (rimelig dumt ) med mine tunge Sorel støvler ... Om aftenen kunne jeg stort set ikke gå eller bevæge mig og heller ikke de efterfølgende dage.. I lørdags var jeg ude og gå lidt rundt i byen og det føltes som om mit skamben var ved at blive revet midt over  det gjorde så nas!! Så jeg slapper helt klart af nu - og skal der kælkes, må datteren min selv gå op på bakken.. det kan hun også  

2 mdr til termin

Anmeld

29. november 2010

Mettemus

Det lyder godt nok ikke rart! Jeg skal ikke kunne sige om det er overanstrengelse - måske? Hvordan vender den lille? Tænker at hvis bebseb allerede har sat sig fast eller er på vej til det, så skal der måske noget mindre til før det kan mærkes?

Anmeld

29. november 2010

blomst84

Jeg kender det alt for godt det kan føles som om skambenet er forstuvet! Vågner selv hver nat hver gang jeg skal vænne mig... Men her er det altså bækkenløsning, som jeg har haft siden uge 16. Men mon ikke det er fordi babyerne begynder at fylde nede i bækkenet og kroppen gør sig klar? Tror i hvert fald det er vigtigt som i skriver, at holde sig i ro knus sabrina som har halvanden måned til termin

Anmeld

29. november 2010

Marco2

Tak for svar.

Jamen jeg tror da også det er overanstrengelse. Men synes så bare kroppen godt kan gi' en lille "forvarsel" mens man er igang? Og ikke bare sætte et bagholdsangreb ind, efter man har okset rundt … Er det for meget forlangt? Så man kan stoppe i tide …

Men jeg er jo ikke den eneste. Er bare ikke så god til at indordne mig under fysiske begrænsninger … Men må nok indse at jeg altså ikke kan helt det samme længere. Hvor irriterende det end er. Og så i 2 MÅNEDER endnu grrrr.

Tror hun vender med hovedet i "udgangsposition" Men tror ikke det er det. Som blomst skriver føles det næsten som det er forstuvet, og at man stadig bruger det, så det gør bare herrenas. Heldigvis har jeg et skrivebordsjob så skal kun op og stå når jeg skal hente noget i printeren eller på toilet. Så det går...

AG

Anmeld

29. november 2010

IAH

Det kan ikke være en blærebetændelse ? De kan jo være ret tricky og sætte fødslen i gang før tid. Symptomerne er anderledes under graviditet i ft normalt, så få det hellere tjekket. En fysioterapeut kan trykke skambenet tilbage på plads, så bækkenløsning kan forebygges. Men få hellere tjekket urinen, det er jo koldt at kælke! Held og lykke!

Anmeld

29. november 2010

Diana...

Ja jeg tænker også blærebetændelse. Sådan har jeg det nederst i maven når jeg har blærebetændelse men det hjælper så når jeg har tisset. og kommer så igen næste gang jeg skal tisse. 

Anmeld

7. december 2010

Marco2

Heluu.

Det gik heldigvis over efter et par dage. Så har det fint igen. Skal nok bare erkende at min krop ikke er så venligt stillet i denne graviditet som den var i sidste. Jeg er jo også en gammel krage 

Men synes plukveerne har taget voldsomt til og har nogle aftener næsten haft helt regelmæssige plukveer, så i fredags smuttede jeg alligevel lige forbi og tissede i en kop. Men der var ingenting i urinen - så ingen blærebetændelse.

Skal til 3. læge på torsdag.

AG

Anmeld

7. december 2010

DK

Jep, man skal bare lige vænne sig til at sætte tempoet ned. Hvis du har ekstremt mange plukveer, kan det jo være du måske har blærebetændelse? Det kan i alt fald godt være en god "igangsætter" af plukveer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.