Nogle der har nogle gode råd til hvordan jeg kan få min datter til at sove når vi er væk hjemmefra..?
Hun har aldrig været den store "sover", men nu er vi så småt ved at få en rytme herhjemme og hun tager længere lure nu. Min datter er 6 måneder og sover ca. 1 time formiddag, små 2 timer middag og 1 time sen eftermiddag. Jeg kan bare putte hende i barnevogne uden at gå eller vugge hende, så sover hun (dejligt)... Men men men, så snart vi er nogle steder er alting bare for spændende... Så sover hun bare ikke...
F.eks en heldags tur på fisketorvet med min søskende, shoppe julegaver... Hun sov 2 x ½ time på en hel dag.
Og igår julehygge hos min søster. Hun sov 20 min om formiddagen og en halv time eftermiddag og hun kunne bare ikke hænge sammen til sidst... Det er så synd for hende... Hun blev ellers puttet som hun plejer i sin egen barnevogn, men hun ville skam ikke gå glip af noget...
Nogle der har nogle gode råd? Hun vil heller ikke falde i søvn på sofaen herhjemme, kunne ellers være rart hun kunne sove flere steder tænker jeg... Også så vi kan være væk en hel dag sammen med familien uden det skal gå ud over hendes søvn.
Anmeld