er det stress?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser.

Mit barn skal snart starte i daginstitution og som udgangspunkt er jeg glad for det, for det bliver rigtigt godt for os begge to. Fra h*n starter går der et pænt stykke tid inden jeg selv skal starte for så har vi plads til en lang indkøring hvis det er nødvendigt. Selvfølgelig er jeg nervøs og jeg kommer da også helt sikkert til at tude, men jeg er mest spændt (på den gode måde) og glæder mig.

Nå... Det var forhistorien! Her kommer problemet.

De sidste 2 dage har jeg haft rigtigt meget kvalme. Så slemt at jeg har kastet op begge dage. Jeg har lige være syg (forkølet) men jeg er klart ved at være ovenpå igen!

Jeg er ret sikker på jeg ikke er gravid da jeg lige har haft menstruation. Den var lidt kraftigere end den plejer men var også forsinket, så det er vel ikke underligt.

Kvalmen er værst om morgenen og om aftenen.

Mon ikke det alligevel er lidt stress over den inst. start? Selvom jeg føler mig helt afklaret med det og ikke synes jeg er bekymret eller urolig?

Mvh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Anonym trådstarter

slet ingen der vil svare mig?

Anmeld

29. november 2010

Lone Jakobsen

hmm... jeg ville nok alligevel tage en test

de gange jeg har haft problemer med stress, har det været hjertebanken og humør svingninger.

Anmeld

29. november 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

hmm... jeg ville nok alligevel tage en test

de gange jeg har haft problemer med stress, har det været hjertebanken og humør svingninger.

det har jeg ikke haft noget af. Jeg plejer at være ret god til at aflæse kroppens signaler, men selv hvis jeg fokuserer al min energi på at det ER stress (eller lign.) kan jeg stadig overhovedet ikke mærke at det skulle være det

Anmeld

29. november 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

det har jeg ikke haft noget af. Jeg plejer at være ret god til at aflæse kroppens signaler, men selv hvis jeg fokuserer al min energi på at det ER stress (eller lign.) kan jeg stadig overhovedet ikke mærke at det skulle være det

kan det ikke være noget influenza?

selv om du lige har været forkølet, kan du jo sagtens blive ramt alligevel

Anmeld

29. november 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

kan det ikke være noget influenza?

selv om du lige har været forkølet, kan du jo sagtens blive ramt alligevel

der er bare ikke andet! ingen hovedpine, ingen feber, ingen led- eller muskelsmerter... KUN kvalme

Anmeld

29. november 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

der er bare ikke andet! ingen hovedpine, ingen feber, ingen led- eller muskelsmerter... KUN kvalme

hmm... ikke nemt så

Anmeld

29. november 2010

patella

Anonym skriver:

Hej tøser.

Mit barn skal snart starte i daginstitution og som udgangspunkt er jeg glad for det, for det bliver rigtigt godt for os begge to. Fra h*n starter går der et pænt stykke tid inden jeg selv skal starte for så har vi plads til en lang indkøring hvis det er nødvendigt. Selvfølgelig er jeg nervøs og jeg kommer da også helt sikkert til at tude, men jeg er mest spændt (på den gode måde) og glæder mig.

Nå... Det var forhistorien! Her kommer problemet.

De sidste 2 dage har jeg haft rigtigt meget kvalme. Så slemt at jeg har kastet op begge dage. Jeg har lige være syg (forkølet) men jeg er klart ved at være ovenpå igen!

Jeg er ret sikker på jeg ikke er gravid da jeg lige har haft menstruation. Den var lidt kraftigere end den plejer men var også forsinket, så det er vel ikke underligt.

Kvalmen er værst om morgenen og om aftenen.

Mon ikke det alligevel er lidt stress over den inst. start? Selvom jeg føler mig helt afklaret med det og ikke synes jeg er bekymret eller urolig?

Mvh.

Hvis du ikke er bekymret og urolig, kan det vel næppe være stress?! Medmindre sådan noget altid sætter sig i maven på dig... men du skriver længere ned at du er god til at aflæse kroppens signaler, så det er da sikkert ikke stress.

Ta en test evt. og gå evt. til lægen, hvis du er urolig og det blir ved...

Anmeld

29. november 2010

Anonym trådstarter

patella skriver:

Hvis du ikke er bekymret og urolig, kan det vel næppe være stress?! Medmindre sådan noget altid sætter sig i maven på dig... men du skriver længere ned at du er god til at aflæse kroppens signaler, så det er da sikkert ikke stress.

Ta en test evt. og gå evt. til lægen, hvis du er urolig og det blir ved...

det er bare lidt svært hvad jeg skal sige til lægen!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.