hun vågner en milliard gange om natten og ligger på maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.520 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Mille83

Hej

Tænkte lige jeg ville høre jer kloge hoveder herinde  

Min datter er 6 1/2 md, hun har sovet igennem siden hun var ca 2 mdr, så er bestemt vant til og få min nattesøvn..

Men de sidste par uger (efter hun er begyndt og rulle tilbage på ryggen) ruller hun om på maven om natten, også snakker hun rigtig højt (hun skriger aldrig om natten) hun snakker bare, når jeg så går ind til hende så ligger hun på maven - jeg ligger hende så om på ryggen og hun sover videre.

Så er det jeg tænker at det virker som om at hun ikke kan rulle tilbage på ryggen i sengen, fordi hun altid snakker helt vildt når det sker. Er det måske en ide at købe en tyk sengerand så hun slet ikke kan rulle eller andre der har nogle ideer?

Knus mig som slet ikke er vant til og være oppe en milliard gange om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

mortilflere

Hvor længe lader du hende snakke ??

Jeg tror jeg ville lade hende ligge og se hvad der sker

Anmeld

29. november 2010

Diana...

Kan hun rulle rund fra mave til ryg og ryg til mave på gulvet? 

Altså hvis hun bare ligger og snakker tror jeg altså også jeg ville lade hende ligge lidt og snakke. Lucas kan også godt vågne om natten og snakke men falder så hen igen når han har tumlet rund i sengen. 

Hun vil stadig kunne rulle rund med den tykke senge rand det kunne Lucas da han var mindre. 

Anmeld

29. november 2010

Mille83

mortilflere skriver:

Hvor længe lader du hende snakke ??

Jeg tror jeg ville lade hende ligge og se hvad der sker

Jeg lader hende snakke 5-10 minutter også går jeg ind og vender hende da jeg jo også gerne selv vil sove....

Er bare bange for at hun måske snakker fordi hun ikke kan vende sig i senge..

Anmeld

29. november 2010

Mille83

Diana... skriver:

Kan hun rulle rund fra mave til ryg og ryg til mave på gulvet? 

Altså hvis hun bare ligger og snakker tror jeg altså også jeg ville lade hende ligge lidt og snakke. Lucas kan også godt vågne om natten og snakke men falder så hen igen når han har tumlet rund i sengen. 

Hun vil stadig kunne rulle rund med den tykke senge rand det kunne Lucas da han var mindre. 

Ja hun kan rulle både mave-ryg og ryg-mave på gulvet, hun plejer aldrig og ligge så uroligt som hun gør nu......

Og jeg går jo bare ind og vender hende også sover hun videre, så er det jo jeg tænker at det er det hun vil....Men kunne være jeg skulle prøve og lade hende snakke lidt længere.....

Anmeld

29. november 2010

Mor til L&S

Mille83 skriver:

Hej

Min datter er 6 1/2 md, hun har sovet igennem siden hun var ca 2 mdr, så er bestemt vant til og få min nattesøvn..

Men de sidste par uger (efter hun er begyndt og rulle tilbage på ryggen) ruller hun om på maven om natten, også snakker hun rigtig højt (hun skriger aldrig om natten) hun snakker bare, når jeg så går ind til hende så ligger hun på maven - jeg ligger hende så om på ryggen og hun sover videre.

Så er det jeg tænker at det virker som om at hun ikke kan rulle tilbage på ryggen i sengen, fordi hun altid snakker helt vildt når det sker. Er det måske en ide at købe en tyk sengerand så hun slet ikke kan rulle eller andre der har nogle ideer?

Godmorgen...

Det gør min datter også... Jeg står op og vender hende og så sover hun videre igen. Hun kan ikke selv vende sig om på ryggen igen... Så jeg står op og hjælper hende

Anmeld

29. november 2010

Mille83

Mor til Liva skriver:

Godmorgen...

Det gør min datter også... Jeg står op og vender hende og så sover hun videre igen. Hun kan ikke selv vende sig om på ryggen igen... Så jeg står op og hjælper hende

Godmorgen

Det er også det jeg gør, men var bare i tvivl om det var det rigtige og gøre......

Anmeld

29. november 2010

Diana...

Mille83 skriver:

Ja hun kan rulle både mave-ryg og ryg-mave på gulvet, hun plejer aldrig og ligge så uroligt som hun gør nu......

Og jeg går jo bare ind og vender hende også sover hun videre, så er det jo jeg tænker at det er det hun vil....Men kunne være jeg skulle prøve og lade hende snakke lidt længere.....

Hvis hun kan vende sig på gulvet kan hun også i sengen. 

hun ligger i trammeseng ikk? Måske du skulle prøve den tykke rand hun kan stadig vende sig men det gør trammesengen lidt mindre og lidt trykkere det var derfor vi gik over til den tykke. 

Men ligge og snakke så hun jo ikke sur så jeg vil helt sikkert lade hende snakke. 

Anmeld

29. november 2010

Valle81

Mille83 skriver:

Hej

Ha ha,

Det begyndte Anton også pludselig på og jeg tænkte: Ej hvad sekr der.

Om på maven - skirge mig ind og vende og han sov videre.

Nu er han holdt op med at græde når han kommer om på maven, nu elsker han et ligge i fosterstilling på maven og sove:0)

Så det er en periode der nok skal gå over - men ret irriterende at du udøver deres motoriske færdigheder om natten:0)

Christina

Anmeld

29. november 2010

Valle81

Mille83 skriver:

Hej

ps -Anton kan og kunne også sagtens vende sig fra maven til ryg osv - men tror han blev så forskrækket af at være kommet rundt på maven at det var derfor han råbte op:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.