FB: Jeg tror sgu jeg har veer :) Nilas kom til verdenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

BabyNilas

Så kom der billeder af Nilas

Billed 1: Nilas har lige fået lidt tøj på efter fødslen

Billed 2: Nilas i hans første nattøj

Billed 3: Den stolte familie, vi har lige fået afvide at Nilas klare sig så godt at vi må tage ham med hjem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Line Højdal

Dejlige billeder - stort tillykke til den lille familie

Line

Anmeld

1. december 2010

BabyNilas

Perl skriver:

Tillykke med det!.. lyder som det har været lidt en streng fødsel.. glæder os til at se billeder..

Mens fødslen stod på lagde jeg ikke mærke til så meget, men her bagefter synes jeg at det har været hårdt. Men igen er det vigtigtste at Nilas har det godt og at han kom ud.

Vi har også snakket om at skal have en samtale med jordmorderen for at tale forløbet igennem, for jeg synes der er en del jeg ikke helt har forstået.

Anmeld

1. december 2010

BabyNilas

Kildebakken skriver:

Tillykke med den lille:-) Det lyder somom du har taget det hele ret roligt, hatten af for det:-)

Tak  Min mand synes også jeg har klaret det rigtig flot

Anmeld

1. december 2010

BabyNilas

SussieThyssen skriver:

Flot FB, men det har da været noget af en streng omgang. Håber du er kommet over det værste og at lille Nilas er sluppet flot igennem det hele.
Tillykke med ham.

Kærligst
Sussie

tak skal du have

Ja set i bagspejlet var det hårdt, og jeg døjer også stadig med smerter. Men der kom noget super dejligt ud af det.

Nilas har det super godt, man kan ikke se på hans hoved at han er taget med cup, og alle hans prøver er flotte

Anmeld

1. december 2010

BabyNilas

Prutten 30+ skriver:

Tillykke

hvorfor må fadern ikke blive der ?

Tak

Det er sådan på Aalborg sygehus at når man har født som førstegangs fødende får man tilbudt at komme på patienthotel hvor far også må være. I vores tilfælde skulle jeg på barselsgangen og der på far ikke være om natten. Underlig regl men sådan er det. Så da vi endelig fik muligheden for at komme på patienthotel sagde vi ja tak, jeg havde det bedst med min mand var der hele døgnet.

Anmeld

1. december 2010

BabyNilas

piadas skriver:

Stort tillykke! Men puha det lyder ikke rart med en sprunget ringmuskel!

Tak

Jeg vil sige at jeg mærkede ikke da det skete, og bagefter har jeg været så heldig heller ikke at mærke så meget til det. Men tanken om det er ikke rar  Jeg har lidt problemer med at sidde men har heldigvis fået en pude som hjælper utrolig meget

Anmeld

1. december 2010

Moaaar <3

BabyNilas skriver:

Tak

Det er sådan på Aalborg sygehus at når man har født som førstegangs fødende får man tilbudt at komme på patienthotel hvor far også må være. I vores tilfælde skulle jeg på barselsgangen og der på far ikke være om natten. Underlig regl men sådan er det. Så da vi endelig fik muligheden for at komme på patienthotel sagde vi ja tak, jeg havde det bedst med min mand var der hele døgnet.

Ja det kan jeg godt forstå, ville også have det mærkeligt hvis min kæreste ikke måtte være der.

Sikke nogen dejlig billeder !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.