Baby hjemmesider ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. november 2010

thilde-tusindfryd

Jeg vil gerne oprette en baby side, hvor jeg kan uploade billeder, skrive dagbog osv., så familie og udvalgte venner osv. kan gå ind og følge med i graviditet og barnets liv.

Det skal være et site, som har nogle færdige design, for jeg hverken gider eller har tid til at rode med selv at lave en hjemmeside. Og den skal have gode funktioner, såsom fotoalbum, videoupload, dagbog, nyhedsbrev mulighed, gæstebog o.a. evt.

Og så skal den kunne sikres med adgangskode, så den ikke er offentlig, men kun giver adgang til dem, som jeg selv vælger skal have adgang, fx med en adgangskode.

Jeg har oprettet et prøve abonnement på babymin.dk, men jeg er ikke helt vild med de mulige design. De virker lidt voldsomme.

Jeg har også tidligere prøvet 123hjemmesider.dk, men så vidt jeg husker, så tilbyder de ikke mulighed for at sikre adgang med adgangskode.

Er der nogen, der kender og kan anbefale andre sites ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Kit

Jeg vil anbefale www.mono.net

Den bruger vi (læs jeg) herhjemme og er rigtig glad for den. Det eneste jeg ikke rigtig kan hitte ud af er videouploads.

De er også meget billigere end de andre sider, der reklameres meget for på diverse sider. Der er mulighed for gratis demo, hvor der ikke er helt de samme muligheder, som det man betaler for, men så kan man se om det er noget.

Kit

Anmeld

29. november 2010

thilde-tusindfryd

Kit skriver:

Jeg vil anbefale www.mono.net

Den bruger vi (læs jeg) herhjemme og er rigtig glad for den. Det eneste jeg ikke rigtig kan hitte ud af er videouploads.

De er også meget billigere end de andre sider, der reklameres meget for på diverse sider. Der er mulighed for gratis demo, hvor der ikke er helt de samme muligheder, som det man betaler for, men så kan man se om det er noget.

Kit

Tak for tippet.

Har lige tjekket det ud. Så vidt jeg kan se, så skal man selv lave hjemmesiden, altså ud fra et farvedesign. Det er netop det, jeg ikke har tid eller lyst til.

Synes desuden deres farve designs er lidt kedelige, så jeg ville også skulle bruge tid på at ændre farver. Så jeg tror ikke, det skal være det site.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.