Må man rejse sig efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2008

Pia.

Altså umiddelbart vil jeg da sige ja, du må gerne rejse dig... Men der er vel ingen af os der fare ud af sengen bagefter...eller er der ???

smiler lidt indvendig når jeg tænker om i løber ud på toilettet og vasker det hele af jer.. Og kan i overhovedet vaske det hele ud ??

Altså jeg har nok været heldig mht. sygedomme som I her snakker om, for jeg har da tit dyrket sex og sovet med det oppe i mig eller ligget og puttet under dynen og nusset flere timer efter...

Nå det var bare en tanke... Knus fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

Katjaro

Altså jeg er en af dem der vågner med svamp hvis jeg ikke kommer på toilettet efter sex. Det vigtige er ikke at vaske sig - men at få tisset.

Og nej jeg skynder mig måske ikke ud lige efter - men det er ikke meget galt, for jeg har et eminent sovehjerte efter sex :$

Så hvis jeg bliver liggende så falder jeg sgu bare i søvn - og så er det at jeg godt kan ringe til lægen om morgenen.... Så hurtigt ud af sengen her.

Knus Katja

PiaR skriver:

Altså umiddelbart vil jeg da sige ja, du må gerne rejse dig... Men der er vel ingen af os der fare ud af sengen bagefter...eller er der ???

smiler lidt indvendig når jeg tænker om i løber ud på toilettet og vasker det hele af jer.. Og kan i overhovedet vaske det hele ud ??

Altså jeg har nok været heldig mht. sygedomme som I her snakker om, for jeg har da tit dyrket sex og sovet med det oppe i mig eller ligget og puttet under dynen og nusset flere timer efter...

Anmeld

25. august 2008

A.

PiaR skriver:

vi(jeg) løber ikke jo med det samme ud på toilettet kan også li´putte osv..meeen jeg kan bare ikke ligge i sengen flere timer da jeg synes at det er ulækkert at man klister og så har man bare beskidt sengetøj osv..så ja her er det ud på toilettet vaske sig og så kan man ta´det om igen:D griner..

Anmeld

25. august 2008

Rasmine

Den våde plet...
+o(

Anmeld

25. august 2008

Joan ( Smallie )

Du kunne jo putte noget mellem dine ben så der ikke kommer en våd plet:S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.