Januar UDSALG BILLIG tøj og sko til mor NYE PRISER

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. marts 2011

cecilie1984

BABYSOFIE skriver:

hvad skal du have for billed 4,7,8,9 samlet

billede 4 er solgt har bare ikke fået slettet billedet.

men du kan få vero moda tunikaen, den sorte lange nederdel fra only og de sorte sko med hæl for 300 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

cecilie1984

BABYSOFIE skriver:

hvad skal du have for billed 4,7,8,9 samlet

se evt her

har næsten lige oprettet en ny annonce med voksen tøj. Det kunne jo være der var noget der du også eller hellere kunne bruge.

https://www.baby.dk/debat/90832pi1/toej--voksen/div-maerketoej-til-mor--saelges-billigt.aspx#GoToMessage

Anmeld

7. marts 2011

BABYSOFIE

cecilie1984 skriver:

se evt her

har næsten lige oprettet en ny annonce med voksen tøj. Det kunne jo være der var noget der du også eller hellere kunne bruge.

https://www.baby.dk/debat/90832pi1/toej--voksen/div-maerketoej-til-mor--saelges-billigt.aspx#GoToMessage

ja jeg har kigget på det også, måske evt den lilla kjole fra cream er den meget stor i det, jeg bruger ca str 42

Anmeld

7. marts 2011

cecilie1984

BABYSOFIE skriver:

ja jeg har kigget på det også, måske evt den lilla kjole fra cream er den meget stor i det, jeg bruger ca str 42

den er ikke så stor i det, det er en størrelse 44 men synes mere den svarer til en 42. Det er derfor jeg sælger den, jeg er gravid og ser dum ud i den nu. Og har faktisk kun brugt den 2 gange ret øv af en kjole til 500 kr

men sådan er det jo nogen gange

Anmeld

7. marts 2011

BABYSOFIE

cecilie1984 skriver:

den er ikke så stor i det, det er en størrelse 44 men synes mere den svarer til en 42. Det er derfor jeg sælger den, jeg er gravid og ser dum ud i den nu. Og har faktisk kun brugt den 2 gange ret øv af en kjole til 500 kr

men sådan er det jo nogen gange

ja det er lidt ærgeligt, men den sorte prinsesse agtig nederdel skal den stryges?, eller er det sådan noget krøl stof??, er lidt svært at se på billeder og de sorte sko med hæl hvilken mærke er det,

undskyld alle de spørgsmål

Anmeld

7. marts 2011

cecilie1984

BABYSOFIE skriver:

ja det er lidt ærgeligt, men den sorte prinsesse agtig nederdel skal den stryges?, eller er det sådan noget krøl stof??, er lidt svært at se på billeder og de sorte sko med hæl hvilken mærke er det,

undskyld alle de spørgsmål

du skal da ikke undskylde med spørgsmål. Har syg barn som sover så har tid nok

Ja nederdelen skal være sådan lidt krøllet i det og behøver ik stryges

sko er mærke ariane

har også disse sko til salg. størrelse 39 brugt max 4 gange

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2011

BABYSOFIE

cecilie1984 skriver:

du skal da ikke undskylde med spørgsmål. Har syg barn som sover så har tid nok

Ja nederdelen skal være sådan lidt krøllet i det og behøver ik stryges

sko er mærke ariane

har også disse sko til salg. størrelse 39 brugt max 4 gange

det er lidt svært med størrelserne om det passer mig, men vil gerne byde 300 kr for tunika fra vero moda, og sort sko med hæl str 40, og den lilla kjole i den anden annonce,

Anmeld

7. marts 2011

cecilie1984

BABYSOFIE skriver:

det er lidt svært med størrelserne om det passer mig, men vil gerne byde 300 kr for tunika fra vero moda, og sort sko med hæl str 40, og den lilla kjole i den anden annonce,

jeg vil gerne have lidt mere for den lilla kjole da den stort set ikke er brugt og kostede 500 fra ny. den er købt i november sidste år

men vi sikkert blive enige om en pris på det andet, det er jo kun kjolen vi er lidt uenige om

Anmeld

7. marts 2011

BABYSOFIE

cecilie1984 skriver:

jeg vil gerne have lidt mere for den lilla kjole da den stort set ikke er brugt og kostede 500 fra ny. den er købt i november sidste år

men vi sikkert blive enige om en pris på det andet, det er jo kun kjolen vi er lidt uenige om

hvad skal vi sige for tunika og sorte sko

Anmeld

7. marts 2011

cecilie1984

BABYSOFIE skriver:

hvad skal vi sige for tunika og sorte sko

200 + porto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.