Hjælp !!! Støvler søges ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.281 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Lady Marion <3

Jeg havde for et par år siden et par sorte vinterstøvler   De var sorte , lang pelset med et snørrebånd op af benet .. Jeg VIL have et par igen   men kan ikke finde dem ,, Ikke i hverken butikker eller på trendsale ,, Har du et par du ikke rigtigt har fået brugt som du vil sælge ??   farven er ligegyldig og størrelsen er 38 eller 39   Håber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Lady Marion <3

Altså de slutter lige under knæet

Anmeld

28. november 2010

L.J.L

jeg har nogle sorte vinterstøvler til salg med pels på. Men ikke med snørebånd op ad benet...

Anmeld

28. november 2010

Lady Marion <3

linselouise skriver:

jeg har nogle sorte vinterstøvler til salg med pels på. Men ikke med snørebånd op ad benet...

Det er desværre ikke sådan nogen  Der var gummi såler på og støvlen var af noget ruskinds noget og så pels op af benet ,, Det var en billig støvle fra kvickly ,, elskede dem bare så højt

Anmeld

29. november 2010

Lady Marion <3

Nogen må da ligge inde med "mine" støvler

Anmeld

5. december 2010

Lady Marion <3

Slet ingen ?????

Anmeld

5. december 2010

Frk. Himmelblå

Kan du ikke finde et billede af nogen, der ligner dem (eller er dem)? Svært at vide lige præcis, hvad du mener.

(Har ikke nogen til salg dog, men har set nogen hos Skoringen, som godt kunne minde om dem, du efterlyser. Måske. Men de var dyre og fra mærket Merell, tror jeg).

Anmeld

5. december 2010

Lady Marion <3

SeptemberBaby skriver:

Kan du ikke finde et billede af nogen, der ligner dem (eller er dem)? Svært at vide lige præcis, hvad du mener.

(Har ikke nogen til salg dog, men har set nogen hos Skoringen, som godt kunne minde om dem, du efterlyser. Måske. Men de var dyre og fra mærket Merell, tror jeg).

De er også super fede og dyre )

De minder ike helt om , da den minder lidt mere om en vandre støvle i foden ,, den her er mere damet  Og har googlet efter billeder , men forgæves   De var vildt på mode for 3 år siden ca

Anmeld

5. december 2010

Frk. Himmelblå

Muffi :o=) skriver:

De er også super fede og dyre )

De minder ike helt om , da den minder lidt mere om en vandre støvle i foden ,, den her er mere damet  Og har googlet efter billeder , men forgæves   De var vildt på mode for 3 år siden ca

Ih, jeg må altså melde pas på at hjælpe dig så... 

Men kender godt det der med at miste yndlingsskoene/støvlerne. Har sev tit overvejet at købe to par, når jeg finder de helt rigtige. - For så har man jo et par i reserve til når det første er slidt op! Men er blevet enig med mig selv om, at det alligevel er liidt for praktisk tænkt! 

Så tag det som en udfordring at finde det helt rigtige (nye) par denne vinter.

Anmeld

6. december 2010

Lady Marion <3

SeptemberBaby skriver:

Ih, jeg må altså melde pas på at hjælpe dig så... 

Men kender godt det der med at miste yndlingsskoene/støvlerne. Har sev tit overvejet at købe to par, når jeg finder de helt rigtige. - For så har man jo et par i reserve til når det første er slidt op! Men er blevet enig med mig selv om, at det alligevel er liidt for praktisk tænkt! 

Så tag det som en udfordring at finde det helt rigtige (nye) par denne vinter.

ja der er nok ikke andet for

Dumt jeg ikke købte flere , de var billige , men vidste jo ikke jeg blev så glad for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.