35+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Dinna88

Jeg synes du har en rigtig fin mave! Og strækmærkerne må du ikke være ked af, det hører altså med. Hvis ikke man får dem, så fint, hvis man gør, så fint. Du må tænke på hvad du får til gengæld! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

mortilnoahogmelina

CamillaSoefelt skriver:

Så fin du er... Må være rart at der ikke er så længe igen.. Kan godt selv huske ventetiden...

Det er det bestemt os - Jeg nyder virkelig bare den sidste tid man har alene inden det går løs  . og så er det jo fantastisk at det er her i december månede

Og tusinde tak .

Anmeld

28. november 2010

CamillaSoefelt

Pernille08 skriver:

Det er det bestemt os - Jeg nyder virkelig bare den sidste tid man har alene inden det går løs  . og så er det jo fantastisk at det er her i december månede

Og tusinde tak .

Ja det må du endelig nyde - der blir nok og se til når den lille kommer.. Er det en dreng el pige?

Anmeld

28. november 2010

mortilnoahogmelina

jannebjerre skriver:

de strækmærker er da ingenting Jeg ligenede en...hmm ja det ved jeg næsten ikke, men godt sat til med strækmærker i hvert fald Men nu er de næsten ikke til at se mere, så det skal nok gå i sig selv igen

Jaa , jeg ved godt nogen er meget hårdt ramt af det , og jeg vil egentlig heller ikk søge "trøst" forstå mig ret , for mit er INTET .

Men man drømmer jo altid om at der ik kommer nogen , og jeg håber bestemt de forsvinder igen efter fødsel .

Anmeld

28. november 2010

mortilnoahogmelina

Dinna88 skriver:

Jeg synes du har en rigtig fin mave! Og strækmærkerne må du ikke være ked af, det hører altså med. Hvis ikke man får dem, så fint, hvis man gør, så fint. Du må tænke på hvad du får til gengæld! 

Jaa , det burde jeg , jeg får et ønskebarn  - jeg tænker bestemt os over det .

Nogen dage er man bare mere ked end andre . Og det er da bare dumt , det er jo noget der tit følger med , jeg misunder bare dem hvor de slet ik ahr nogen , og det er jo åndsvagt

Anmeld

28. november 2010

mortilnoahogmelina

CamillaSoefelt skriver:

Ja det må du endelig nyde - der blir nok og se til når den lille kommer.. Er det en dreng el pige?

Jaa , det gør der i hvertfald , og jeg glæder mig virkelig

- Vi har faktisk valgt at holde det som en hemmelighed så der er kun få der ved det - så overraskelsen må i få når min FB kommer

Anmeld

28. november 2010

JustMe

Hvor er du SMUK søde!!! ...og din mave er da bare superflot! Du har bestemt ikke noget at skamme dig over

Anmeld

28. november 2010

Steph_Laurits

Smuk mave du har. Den sidder rigtig flot

Anmeld

29. november 2010

Miia90

Smuk mave søde.

glæder mig til det bliver min tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.