Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissGeoh skriver: Den er godt nok fin. En skam den er så langt væk. :/
Den er godt nok fin. En skam den er så langt væk. :/
Den kan sendes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan se du er fra Sønderjylland men ikke hvor? - Vi skal til Esbjerg i julen, så kommer over broen og den vej - er det i nærheden?
Angel skriver: Jeg kan se du er fra Sønderjylland men ikke hvor? - Vi skal til Esbjerg i julen, så kommer over broen og den vej - er det i nærheden?
Jeg bor i Fredericia. Men må nok hellere lade være da jeg ikke er gravid endnu.
MissGeoh skriver: Jeg bor i Fredericia. Men må nok hellere lade være da jeg ikke er gravid endnu.
Okay, helt i orden - kan godt huske hvordan det også kriblede i mig for at komme igang med at shoppe til baby
Angel skriver: Okay, helt i orden - kan godt huske hvordan det også kriblede i mig for at komme igang med at shoppe til baby
Ja det er helt forfærdeligt. Men jeg har også hørt at det ikke er godt at købe til baby før man er gravid, at der bringer uheld. Så må hellere lade være.
MissGeoh skriver: Ja det er helt forfærdeligt. Men jeg har også hørt at det ikke er godt at købe til baby før man er gravid, at der bringer uheld. Så må hellere lade være.
Det forstår jeg godt Held og lykke med at blive gravid
Vuggen er stadig til salg
Åh Det er lige sådan én jeg ønsker mig
Men bor for langt væk Så den på et tidspunkt da jeg var i valby, men der var pengene desværre ikke til den... hehe
Håber den får et godt nyt hjem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128