Horsens tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. november 2010

NinaNymannMadsen

nogen fra Horsens der kunne tænke sig at mødes til noget jule/snehygge med unger i alle aldre.

tænker bare i nogen af de komne weekender, eller når dem der går i skole har juleferie eller sådan noget ligne.

ved personligt at jeg har ferie fra den 21 december og frem til en gang i januar, kan ikke huske helt hvornår.

det kunne da bare være rigtig hyggeligt, og det kan jo være ved forskellige så det ikke er ved den samme hele tiden, eller så kunne man mødes et sted hvor man så hygger igennem eller sådan noget jo.

andre der har forslag må i da endelig også gerne komme med dem

opretter kun denne tråd da ingen af de andre ting jeg har sagt ja til er blevet til noget, og vil gøre mit til at dette bliver til noget og ikke abre tomme aftaler. så håber da der er en masse der er friske på lidt jule/snehygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

NinaNymannMadsen

ingen?
eller er det bare fordi det er mig der opretter?

Anmeld

28. november 2010

Mille83

Hej..

Jeg er ikke klar på noget i december da der er propfyldt, men måske et eller andet i januar, du må oppe tråden når vi når dertil

Nicoline er nu 6 en halv md, så hun er da lidt ældrere når vi når dertil...

Anmeld

28. november 2010

lisesp83

Hey..

Januar er nok bedst. Der sker så meget i december måned.

Men er på, hvis det blir januar.

Anmeld

28. november 2010

CamiRon

Jeg kan også bedst i januar men har også termin der (d. 15.) så jeg vil ikke love mig væk til noget. Men vil holde øje med tråden...  Har en datter på alder med din Asta.

Anmeld

28. november 2010

NinaNymannMadsen

lisesp83 skriver:

Hey..

så bliver det da bare i januar.
opper den bare til den tid

Anmeld

28. november 2010

NinaNymannMadsen

lisesp83 skriver:

Hey..

så bliver det bare i januar...
der har vi nok stadig sne hvis vejret fortsætter sådan

Anmeld

28. november 2010

NinaNymannMadsen

CamiRon skriver:

Jeg kan også bedst i januar men har også termin der (d. 15.) så jeg vil ikke love mig væk til noget. Men vil holde øje med tråden...  Har en datter på alder med din Asta.

okay... jamen du må jo lige holde øje med tråden så når det er... ellers når der er fundet ud af noget sender ejg en privat besked ud til dem der er med

Anmeld

16. december 2010

Lene-Oliver

Astasmor skriver:

nogen fra Horsens der kunne tænke sig at mødes til noget jule/snehygge med unger i alle aldre.

tænker bare i nogen af de komne weekender, eller når dem der går i skole har juleferie eller sådan noget ligne.

ved personligt at jeg har ferie fra den 21 december og frem til en gang i januar, kan ikke huske helt hvornår.

det kunne da bare være rigtig hyggeligt, og det kan jo være ved forskellige så det ikke er ved den samme hele tiden, eller så kunne man mødes et sted hvor man så hygger igennem eller sådan noget jo.

andre der har forslag må i da endelig også gerne komme med dem

opretter kun denne tråd da ingen af de andre ting jeg har sagt ja til er blevet til noget, og vil gøre mit til at dette bliver til noget og ikke abre tomme aftaler. så håber da der er en masse der er friske på lidt jule/snehygge

Jeg vil også meget gerne være med

Jeg er også klar på at finde ud af noget i januar måned, det kunne være hyggeligt

Anmeld

16. december 2010

NinaNymannMadsen

Lene-Oliver skriver:

Jeg vil også meget gerne være med

Jeg er også klar på at finde ud af noget i januar måned, det kunne være hyggeligt

okay så bliver du også lige skrevet op...
skriver rundt til alle der vil være med nogen datoer hvor det kan lade sig gøre og så må vi tage den der fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.