SØGER! : Molo fleece el. "bamsejakke" med hætte i str.62!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.195 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. november 2010

signe.

Ja overskriften giver vist sig selv med hensyn til priser andre steder, er jeg villig til at give maks 150 kr. inkl. porto... selvfølgelig alt afhængig af hvor lidt/meget den er brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

ChatH

Mor-til-Hasse skriver:

Ja overskriften giver vist sig selv med hensyn til priser andre steder, er jeg villig til at give maks 150 kr. inkl. porto... selvfølgelig alt afhængig af hvor lidt/meget den er brugt

Jeg har en molo fleece i 62 mener jeg. tjekker lige bunken

Anmeld

28. november 2010

signe.

Chatarina skriver:

Jeg har en molo fleece i 62 mener jeg. tjekker lige bunken

Super hvis det er muligt må du gerne sende et billede så jeg lige kan se den hvis du finder den i bunken

Anmeld

28. november 2010

ChatH

Mor-til-Hasse skriver:

Super hvis det er muligt må du gerne sende et billede så jeg lige kan se den hvis du finder den i bunken

Her er den

du kan få den for 130 incl

kan se jeg lige har stået foran lyset så min skygge er kommet på, sig hvis jeg skal tage et nyt

Anmeld

28. november 2010

ChatH

Chatarina skriver:

Her er den

du kan få den for 130 incl

kan se jeg lige har stået foran lyset så min skygge er kommet på, sig hvis jeg skal tage et nyt

ups billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. november 2010

signe.

den er da bare perfekt lige sådan en jeg havde tænkt.. ingen synlige pletter eller anden "fejl"?

Anmeld

28. november 2010

ChatH

Mor-til-Hasse skriver:

den er da bare perfekt lige sådan en jeg havde tænkt.. ingen synlige pletter eller anden "fejl"?

Nej den er rigtig fin, brugt ganske lidt( min dreng var for stor). men vil altså sige at når man vasker det der bamse fleece så bliver det lidt trykket men en kort tur i en tørrerumbler gør den fin som ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.