Nogen her fra Sæby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
0 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Isabeau2206

Hej!

Ja, som mange nok har oplevet, så mister man åbenbart nogle venner, når man er blevet mor..? Syns´ nu stadig, jeg er den samme...

Men nu har jeg boet i Sæby i en 5-6 år nu - kommer oprindelig fra Aalborg, men manden fik mig herop Og det er jeg virkelig taknemmelig for - Aalborg er for støjende for mig nu

Tænkte om der var andre herinde fra Sæby egnen? Som kunne tænke sig og snakke, og mødes?

Lidt om mig:

Jeg hedder Diana, 28 år, manden hedder Palle, 30 år, og vi har været sammen i snart 10 år. Vi har sammen Stella på 14 mdr. Vi bor i et hus bag Det store Møbelhus, ude i nordbyen. Tæt på skov og strand.

Vi har desuden en lille vovse  Paco, som er en amstaff, men bare rolig, han er så god som dagen er lang.

Palle er smed, men desværre arb. løs pt. Jeg selv begynder på pædagog ass. udd. til januar i Aalborg.

Ellers har jeg før arbejdet som butiksbestyrer i Pas på! i Frederikshavn, og som tjener på Frank´s, i Sæby.

Når jeg spør´ folk, hvordan jeg er som person, siger de, at jeg er både et humoristisk, forstående, kærlig og for nylig fik jeg at vide, at jeg er herlig og bowle med, samt en god taber 

Mine hobbies er; tatoveringer, syning, maler lidt, bager meget lige nu, mit hjem, familien og.... Ja, jeg ved det godt - jeg er kun 28 år, men jeg elsker Kryds og tværs´er

Sætter lige et billede ind af mig selv, og familien.

Knus fra Diana

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.